-
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 19.08.1998, 22:20

درباره ایران امروز

* «ایران امروز» فعالیت خود را از تابستان ۱۹۹۸ آغاز کرده و یک نشریه‌ی صرفاً الکترونیکی است، نسخه چاپی ندارد و تنها در شبکه جهانی «اینترنت» قابل دسترس است. فعالیت ایران امروز غیرانتفاعی است و همکاری با آن نیز داوطلبانه و غیرانتفاعی است.

* «ایران امروز» به هیچ حزب و گروهی وابسته نبوده و نیست و تریبون هیچ حزب و گروه به‌خصوصی نیز به شمار نمی‌رود. خود «ایران امروز» نیز حزب و گروه نیست. همکاران ایران امروز در اوقاتی که از امرار معاش فراغت می‌یابند، با استفاده از امکانات نشر الکترونیک در شبکه «اینترنت»، به فعالیت مطبوعاتی می‌پردازند.

* به لحاظ مرامی و گرایش سیاسی، گردانندگان «ایران امروز» خودرا طرفدار حقوق بشر، دموکراسی، جمهوریخواهی و جدایی نهاد دین و حکومت می‌دانند. ما مخالف قهر و خشونت، و طرفدار روش‌های مسالمت‌آمیز در سیاست‌ورزی و دیگر فعالیت‌های اجتماعی هستیم.

* «ایران امروز» از فعالیت همه‌ی احزاب و گروه‌ها، نهادهای مدنی، شخصیت‌ها، روشنفکران و نخبگان سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج کشور که با ما در باورها و گرایش‌های عمومی فوق‌الذکر اشتراک نظر دارند، پشتیبانی می‌کند و می‌کوشد در حد توان و امکانات خود، فعالیت‌های آنها را پوشش دهد.

* در گزینش مطالب برای انتشار از معیارهای شناخته شده‌ی روزنامه‌نگاری پیروی می‌کنیم و از انتشار مطالب توهین‌آمیز، شخصی، غیرمستند و نادقیق و نیز مطالب ضعیف معذوریم. کوشش می‌کنیم از انتشار هیچ نوشته و مقاله‌ای که واقعاً حرفی برای گفتن داشته باشد، دریغ نورزیم.

* مطالب و مقالات «ایران امروز» گرچه تا حدود زیادی در چارچوب معیارهای گفته شده در بالا گزینش می‌شوند، با این وجود، نظرات و مواضع مطرح در مقالات امضادار نظر ایران امروز نیست و تنها بازتاب دهنده نظر نویسنده آن است.

* «ایران امروز» از انتشار مطالب و مقالات امضادار که به دیگر نشریات (الکترونیک و غیرالکترونیک) نیز ارسال می‌گردند، معذور است. ما تنها مقالاتی را منتشر می‌کنیم که فقط در اختیار ایران امروز قرار می‌گیرد.

* نقل مطالب اختصاصی «ایران امروز» به شرط ذکر منبع و نیز قید نام نویسنده و یا مترجم بلااشکال است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024