سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 16.06.2009, 19:10

شهر تبریز نیز روز سه شنبه شاهد اعتراضات مردمی و اغتشاش و ناآرامی بود.

همزمان با اعتراضات گسترده مردمی در تهران که متاسفانه در موارد زیادی به دلیل خشونت‌های غیرضروری گارد ضد شورش یا تحرکات زشت «اراذل و اوباش» و «عوامل مشکوک» به اغتشاش و خشونت کشیده شده است؛ شهر تبریز نیز شاهد اعتراضات مردمی و اغتشاش و ناآرامی است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ وقایع شهر تبریز در بایکوت کامل خبری نگه داشته شده، تلفن‌های همراه از جمله همراه اول و ایرانسل و تالیا به طور کامل در این شهر قطع شده و در مواردی نیز درگیری‌های شدیدی ایجاد شده است. شبکه پیامک نیز در این شهر قطع و شبکه اینترنت عملاً غیرقابل استفاده است.

منابع غیررسمی اعلام می‌کنند که درگیری‌های تبریز متاسفانه تاکنون چند کشته و صدها بازداشتی داشته است. بخشی از مردم در اعتراض به نتایج انتخابات لباس سیاه پوشیده‌اند و تعدادی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز تعطیل شده است.

ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و تمام نخبگان و فعالان سیاسی کشور مجدانه و مؤکداًً از شهروندان معترض درخواست کرده‌اند که اعتراضات خود را با رعایت اصول قانونی و اخلاقی انجام داده و از هر گونه خشونت و درگیری اجتناب ورزند. ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی از مردم معترض خواسته است که اراذل و اوباش را منزوی کرده، مانع میدانداری آن‌ها و تخریب اموال عمومی شوند.

در عین حال و همزمان با تبریز؛ روز سه‌شنبه در چند شهر دیگر نیز ناآرامی‌هایی رخ داد که در اوایل شب تشدید شد. ارومیه، خرم‌آباد، شیراز، بندر انزلی، اهواز و اصفهان از جمله این شهرهاست.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024