ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 24.11.2021, 8:17

خودکشی سه عضو خانواده در یکی از روستا‌های مهاباد


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: اختلافات مالی سبب خودکشی سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای اگریقاش این شهرستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهراب پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار کرد: اختلافات مالی در میان اعضای یک خانواده روستایی این شهرستان منجر به خودکشی سه نفر از اعضای این خانواده در روستای اگریقاش شد که در نهایت سبب مرگ ۲ نفر از آن‌ها شد.

پور اکبر افزود: ۲ نفر که شامل یک پدر ۴۵ ساله و فرزند پسر ۱۹ ساله این خانواده بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند و مادر خانواده هم در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: پدر و پسر خانواده در این اتفاق با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که ابتدا پدر خانواده به وسیله طناب در باغ شخصی خود در مهاباد اقدام به خودکشی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اذعان کرد: پسر این خانواده نیز پس از اطلاع از خودکشی پدر در همان باغ خانوادگی با طناب اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.

پوراکبر با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با علت اصلی اختلاف مالی این خانواده در دست بررسی است، اضافه کرد: مادر این خانواده نیز بعد از خودکشی همسر و فرزندش و اطلاع یافتن از مرگ آن‌ها با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد که هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.