ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 30.04.2021, 20:20

نامزد همیشه در صحنه، باز نامزد انتخابات شد


روزآروز: محسن‌رضایی، در جمع آن‌چه گروهی از فعالان فضای مجازی» خوانده‌شده، برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام نامزدی کرده.

او نام کمپین انتخاباتی‌اش را «نهضت مردمی یاران انقلاب» خوانده و با کنایه به حرف‌های تازه جواد ظریف در فایل صوتی گفته: «من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثا کنم و با آنانی که با دوگانه سازی کُنسرت و آزادی‌های اجتماعی در برابر دیوار و گرفتن آزادی‌های مردم و سراب آرامش دیپلماسی ذلت و تسلیم در برابر مقاومت و میدان به تحریف افکارعمومی می پردازند، مبارزه کنم.»

کشور امروز درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و زمانی که شبکه نفوذ ، ساختار دولت را به فساد و جاسوسی و مزدوری و اشرافیگری آلوده کرده وظیفه من به عنوان یک سرباز حضور در میدان و بسیج نیروهای وطن‌دوست و جوان های انقلابی است.

برخی با بی‌شرمی، خیانت‌ها، کارشکنی‌ها و فساد کارگزاران و نداشتن موفقیت آنان را به گردن سرباز و فرمانده وطن می‌اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می کنند.»

محسن رضایی، دبیر مجمع‌تشخیص مصلحت و فرماند‌ه‌کل اسبق سپاه‌، برای چهارمین بار در ۱۶سال اخیر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد. او در سال ۸۴، یک‌روز پیش از انتخابات کنار کشید اما در سال‌های ۸۸ و ۹۲ در انتخابات شکست خورده.

رضایی ۶۷ساله، در ۲۷سالگی در سال ۶۰، فرمانده‌کل سپاه شد و ۱۶سال این مقام را حفظ کرد. او ۲۴سال است دبیر مجمع‌تشخیص مصلحت نظام است.

رضایی، پس‌از پایان کارش در سپاه، از دانشگاه تهران دکترای اقتصاد گرفته و پیش‌از انقلاب، از بنیان‌گذاران گروه مسلحانه منصورون بود؛ یکی‌از گروه‌های چریکی مسلمان که بعدها سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را راه انداختند.