ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 27.02.2015, 21:09

توضیح مدیرمسوول بهارنیوز درباره علت فیلتر


مدیرمسوول سایت بهارنیوز انتشار اخبار و عکس‌های محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات را دلیل توقیف این سایت دانست و تاکید کرد: اخباری  که ما پوشش دادیم انتشار اخبار مربوط به درگذشت دختر آیت‌الله خاتمی بود.

منصور قنواتی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، در باره‌ی فیلتر شدن سایت بهارنیوز گفت: گویا ساعت ۱۲ دیشب از سوی دادستانی تهران به شرکت پشتیبانی سرور و هاستینگ تماس گرفته شده و گفته‌اند سایت را از دسترس خارج کنید. مسوول پشتیبانی نیز به من این مساله را اطلاع داد.

وی درباره‌ی دلیل از دسترس خارج شدن سایت بهارنیوز اظهار داشت: گویا دلیل این امر انتشار اخبار و عکس‌های رییس دولت اصلاحات بوده است.

مدیرمسوول سایت بهارنیوز با بیان اینکه حکمی به صورت رسمی هنوز به من ابلاغ نشده است، تصریح کرد: در تماسی که با معاون دادستان تهران داشتم ایشان به شکل شفاهی این حکم را به بنده ابلاغ کردند.

قنواتی ادامه داد: ارزیابی که ما از صحبت‌های مقامات قضایی داشتیم این بوده که نباید سخنرانی‌ها و مواضع رییس دولت اصلاحات را منتشر کنیم و ما نیز طی چند روز گذشته تنها اخبار مربوط به درگذشت خواهر ایشان را پوشش خبری دادیم.

این فعال رسانه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده قرار بود چهارمین سالگرد شروع به کار سایت را جشن بگیریم اما متاسفانه این سالگرد با توقیف سایت مصادف شد.