یدالله کریمیپور با انتشار تصویر بالا در کانال تلگرام خود نوشت:
«این تصویر بخشی از نمایندگان است که مقابل ساختمان بهارستان جمع شدهاند؛ گونهای تذکر یا اعتراض به بسته بودن چندماهه مجلس. البته در تصاویر دیگر چند ده تن هم با دردست داشتن پلاکارد و پرچم آنان را نظارهگر حامی هستند.
معلوم است که این تصویر نمادی از بیوزنی سیاسی مجلس است. راستش ساختار اداره کشور به سمتی حرکت می کند که دیگر حتی به ویترین قانونگذاری برای مشروعیت بخشی به تصمیمات خود احساس نمی کند. این فرایند، شاید آغاز فازی جدید در بازتعریف رابطه دولت و جامعه در کشور است.»