ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 19.04.2024, 22:48

دروازه‌بان استقلال: جریمه پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم


حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال درباره «جیمی‌جامپ» و حاشیه‌هایش که منجر به جریمه او شد گفته است:«۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم.»

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کاپیتان استقلال را بابت «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود.

در تاریخ ۲۴ فروردین و پس از پایان مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال ، دو نفر از هواداران زن وارد زمین شدند و یکی از آن‌ها سعی کرد تا خودش را به دروازه‌بان استقلال برساند.

به محض اینکه کاپیتان استقلال این دختر را در آغوش گرفت، نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه به حسین حسینی حمله‌ور شدند و درگیری فیزیکی رخ داد.

پس از آنکه حسینی این دختر هوادار استقلال را از دست ماموران انتظامی نجات داد و او را لحظه‌ای در آغوش کشید، برخی از ماموران انتظامی به دروازه‌بان استقلال حمله کرده و او را با زور و فشار از زمین بازی بیرون بردند.

همچنین در پایان این بازی، محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال پیراهن خود را به زن دیگر که وارد زمین شده بود هدیه داد و همین باعث احضار او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شد.