ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 09.12.2022, 11:29

قدیانی: خودکامه قدرت‌پرست هم‌چنان دست‌اندرکار خونریزی است


ابوالفضل قدیانی

علی خامنه‌ای خود کامه قدرت پرست و خون ریز ایران همچنان دست اندرکار خونریزی است .امروز خبر اعدام ( در حقیقت قتل) محسن شکاری جوان ۲۳ ساله منتشر شد جوان معترضی که بی‌جرم و بی‌جنایت اسیر شکنجه‌گران نظام فاسد جمهوری اسلامی شد.

او یک هفته پس از اعتراضات دستگیر و با شتاب زدگی تمام در یک محاکمه نمایشی فرمایشی با اتهام محاربه بدون داشتن وکیل تعیینی محکوم به اعدام گردید و به سرعت حیرت آوری این حکم ننگین ضد بشری به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان معترضان یعنی ملت ایران اجرا شد.

تا کنون حدود پانصد تن از معترضان بی‌گناه به دستور مستبد خود پرست به شهادت رسیده‌اند که حدود ۶۰ تن از آنان کودکان معصومند که یکی از فاجعه بار ترین آنان قتل کودک ۹ ساله کیان پیر فلک عزیز است اما هنوز عطش خونریزی مستبد فرو ننشسته است.

علی خامنه‌ای جبار تمامیت‌خواه ایران باید بداند که ملت ایران را بااعدام و بگیر و ببند معترضان عزیز نمی‌تواند مرعوب کند. استراتژی نصر بالرعب او تشت رسواییش از بام افتاده و مدت مدیدی است که نتیجه معکوس برایش به ارمغان می آورد.

این اقدامات جنایت بار خشم و انزجار ملت را بیش از پیش علیه او بر می انگیزد و عزم ملت را در سرنگونی او و نظامش راسخ تر می نماید.