سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - Tuesday 16 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sun, 16.01.2022, 12:54

جسد سومین کارگر جان‌باخته در کارخانه تولید سوخت هواپیما پیدا شد

جسد سومین کارگر جانباخته در حادثه شرکت «ثامن مهران گستر» بوئین زهرا پس از سه روز جستجو، از زیر آوار، بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عصرروز شنبه (۲۵ دی ماه)، جسد سومین کارگر مفقودی حادثه شرکت «ثامن مهران گستر» یک روز پس از یافتن پیکر دو کارگر دیگر، یافت شد.

این سه کارگر حدود ساعت هشت و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه (۲۳ دی ماه) حین کار بر اثر انفجار شش مخزن سوخت در «شرکت ثامن مهران گستر» واقع در شهرک صنعتی چرم‌سازی شهرستان بوئین زهرا دچار حادثه و مفقود شده بودند که اجساد دو نفر اول یک روز بعد از حادثه در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه پیدا شده بودند.

جان‌باختگان آتش سوزی سه کارگر به اسامی «عباس علیپور» ۳۲ ساله، «محسن صادقی» ۴۳ساله و «تیمور صادقی» ۵۶ ساله هستند که از ماه‌ها پیش به عنوان کارگر جوشکار از شهر هفشجان شهرکرد به استان چهار محال بختیاری برای کار در شرکت «ثامن مهران گستر» شهرستان بوئین زهرا مهاجرت کرده‌اند.

بر اساس گزارش منابع کارگری؛ اجساد سوخته شده‌اند و برای شناسایی هویت آن‌ها نیاز آزمایش دی ان‌ای است.

وی عنوان کرد: هرچند اطلاعات دقیقی از دلایل وقوع این حادثه وجود ندارد، اما گفته می‌شود، بی‌احتیاطی در جوشکاری مخازن سوخت بوده است.

شرکت ثامن مهران گستر واقع در شهرستان بویین زهرا استان قزوین یک شرکت «تامین سوخت هواپیما» و در حال ساخت است. به گفته منابع کارگری این شرکت هنوز به بهره‌برداری نرسیده و در ماه‌های گذشته «تعدادی کارگر پیمانی» به کارگران شاغل در آنجا افزوده شده بود. منابع کارگری گفته‌اند که سه کارگری که در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند هم «پیمانی» بودند که به تازگی از استان چهارمحال و بختیاری برای کار به بویین زهرا کوچ کرده بودند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024