پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sat, 28.01.2023, 10:38

احتمال پناهندگی عاطفه احمدی به کشور آلمان

شایعه‌ای شنیده شده مبنی بر اینکه عاطفه احمدی تنها زن شرکت‌کننده در المپیک زمستانی پکن است که ۵ مدال آسیایی و چندین مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه را در کارنامه دارد در کشور آلمان پناهنده شده است.

این ملی‌پوش ۲۲ ساله اسکی ایران چند روز پیش با هدف آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی فرانسه به این کشور سفر کرد اما گفته می شود او قصد شرکت در این مسابقات به همراه دیگر اعضای تیم ملی اسکی ایران را ندارد و به آلمان اعلام پناهندگی کرده است.

هفته پیش هم شایعه شده بود او به کشور کانادا پناهنده شده اما خودش این موضوع را رد کرد. در حال حاضر این ورزشکار واکنشی به این خبر نشان نداده است.

از سوی دیگر ایران‌اینترنشنال گزارش داده عاطفه احمدی، نفر اول اسکی ایران و پرچمدار تیم‌های ملی در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، به آلمان پناهنده شد.

احمدی تنها زن شرکت‌کننده در المپیک زمستانی پکن است که پنج مدال آسیایی و چندین مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه را در کارنامه دارد.

او آخرین بار پیش از ترک ایران به مقام قهرمانی مسابقات لیگ داخلی رسید.

این ملی‌پوش ۲۲ ساله اسکی ایران چند روز پیش با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه به این کشور سفر کرد اما امروز به ایران‌اینترنشنال گفت قصد ندارد همراه دیگر اعضای تیم ملی اسکی ایران در این مسابقات شرکت کند و به آلمان اعلام پناهندگی کرده است.

ایران‌اینترنشنال جزییات بیشتری از دلایل پناهندگی عاطفه احمدی، پدیده اسکی ایران منتشر خواهد کرد.

احمدی تنها زن ایرانی شرکت‌کننده در المپیک زمستانی پکن و برنده مدال طلا در رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه در سال ۱۳۹۶ است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024