سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 28.06.2010, 9:22

آمادگی مشایی برای قبول ریاست دانشگاه آزاد


آفتاب: اخیراً از قول رحیم مشایی از صفحه کاربری وی در سایت فرندفید مطالبی بیان می‌شود که تاکنون مشایی یا نزدیکان وی در رابطه با این مطالب اظهار‌نظری نکرده است.

به گزارش شفاف، در حالی‌که مسئولان رئیس دفتر رئیس جمهوری هیچ واکنشی به خبر باز شدن صفحه کاربری "اسفندیار رحیم مشایی" در سایت فرند فید نشان نداده‌اند، گردانندگان این صفحه نوشته‌اند:

آقای مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی طی اظهار‌نظری در یک جمع خصوصی اظهار داشتند: در صورتی که مجلس شورای اسلامی به مخالفت با دولت در مورد قضیه اخیر دانشگاه آزاد نمی‌پرداخت، ایشان آمادگی خود را برای قبول مقام ریاست این دانشگاه و بهبود وضعیت نابسامان این دانشگاه اعلام می‌کردند.

این در حالی است که اخیراً از قول رحیم‌مشایی از صفحه کاربری وی در سایت فرندفید مطالبی بیان می‌شود که تاکنون مشایی یا نزدیکان وی در رابطه با این مطالب اظهار‌نظری نکرده است.

چندی پیش نیز خبری مبنی‌بر عضویت مشایی در سایت فرندفید در رسانه‌ها منتشر شد که رییس دفتر رییس جمهوری این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرد.

این در حالی است که تأیید یا تکذیب باز شدن چنین صحفه‌ای که از قول یک مقام ارشد دولتی مطالبی را منتشر می‌کند کاری ضروری است. چرا که اگر آقای مشایی واقعاً در جریان این مطالب باشد باید آن را تأیید کرد و اگر چنین صحفه‌ای جعلی است نیز باید تعیین تکلیف شود تا مخاطبان، رسانه‌ها و افکار عمومی سردرگم نمانند که آیا مطالب عنوان شده از سوی نزدیکان مشایی است یا خیر؟



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024