سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 14.06.2010, 8:54

فراخوان شرکت در همایش مقدماتی ایرانیان سکولار- دموکرات آمریکای شمالی

هم میهنان گرامی:

در پیآمد کودتای انتخاباتی خرداد سال گذشته و در پاسخ به جنبش گسترده دموکراسی خواهانه مردم ایران، گروهی از ایرانیان سکولار دموکرات باشنده شهرهای ایالات متحده و کانادا، برآن شدند که زمینه گفتگویی را برای سازماندهی و هموندی کوشش های انجمن های شهرهای آمریکای شمالی آغاز کنند و زمینه بنای یک تشکیلات هماهنگ کننده کمیته های مخالف تبعیض و هوادار دموکراسی و جمهوری غیر دینی در ایران را فراهم سازند.

اینک شادمانیم که به آگاهی شما برسانیم که پس از ماه ها گفتگو و نشست های هفتگی، زمان آن فرا رسیده که شمارا به شرکت در این همایش مقدماتی که در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم (۲۴-۲٥) جولای ۲٠۱۰ (برابر با دوم و سوم مُرداد ۱۳۸٩) در نیویورک برگزار خواهد شد فرا خوانیم.*

انگیزه این نشست بنای سنگ نخست در پیدایش تشکیلات سراسری غیر حزبی و غیر ایدئوژیک میباشد. این مهم با همپیوندی داوطلبانه همه انجمن های خود مختار آمریکای شمالی که به یک آینده دموکراتیک و سکولار در ایران باور دارند میسرمیشود. امیدواریم که دستیابی به چنین آینده ای از راهکارهای مسالمت آمیز شدنی باشد و این همایش ما را با جنبش آزادی خواهانه درون کشور هماهنگ و همراه سازد.

ما براین باوریم که دستیابی به دموکراسی برای ایران و ایرانیان، باید از پذیرش راهکارهای دموکراتیک و گزینه ای در میان خود ما آغاز شود و هم از این رواست که شرکت در نشست نیویورک را برپایه گزینش نمایندگان از سوی انجمن های موجود و نیز ایرانیان پراکنده در همه شهرهای آمریکای شمالی قرار داده ایم تا باشد که سنگ نخست بنایِ بلند یک تشکیلات دموکراتیک و سکولار را پی افکنیم.

امیدواریم که با شرکت در این نشست با ما همیاری کنید. برای آگاهی بیشتر از این نشست و نیز دریافت اسناد پیشنهادی و چگونگی گزینش نمایندگان، با یکی از همکاران زیر تماس بگیرید.

نیویورک: کوروش پارسا 6964- 570 (203)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
لوس آنجلس: حمید کوثری 9996- 472 (818)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

کمیته برگزاری همایش

* تاریخ پیشین این نشست به درخواست انجمن های آمریکای شمالی، یک ماه تغییر یافت.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024