جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 29.02.2008, 6:42

جایزه به رئیس دانشگاه علامه به خاطر حکم محرومیت ۴۰ دانشجو

دسترنج: یکی از دانشجویان دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه با استفاده از مراسم جشن فارغ التحصیلی به نحوه جالب توجهی نسبت به عملکرد حجت الاسلام شریعتی رییس این دانشگاه در زمینه محرومیت از تحصیل دانشجویان اعتراض کرده است.
گفته می‌شود هفته‌ی گذشته در جریان جشن فارغ‌التحصیلی جمعی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، هنگامی که دانشجویان به مناسبت فارغ‌التحصیلی روی سن می‌رفتند و از طرف رئیس روحانی دانشگاه علامه هدیه‌ای به رسم یادبود دریافت می‌کردند، دانشجوی رتبه ۲ کنکور سراسری در بین ورودی‌های همان سال که امسال جشن اتمام تحصیل می‌گیرد، هنگام گرفتن هدیه‌اش، از مسئول برگزاری مراسم می‌خواهد که چند دقیقه وقت در اختیار وی بگذارند تا بتواند از ریاست دانشگاه تشکر کند.
دانشجوی مذکور تبریک خود را اینگونه اظهار می‌کند: "جناب آقای شریعتی من به خاطر سرعت عمل و مهارتی که شما از خود نشان دادید و در عرض مدت کوتاهی ۴۰ حکم محرومیت از تحصیل برای دانشجویان این دانشگاه صادر کردید، به شما تبریک عرض می‌کنم. دستاورد شما در طول تاریخ دانشگاه بی‌نظیر بوده است، به همین خاطر من هدیه خود را به شما تقدیم می‌کنم".
بعد هدیه خود را به جناب رییس می‌دهد و ایشان از گرفتن هدیه امتناع می‌کند، به همین خاطر دانشجوی مذکور هدیه را جلوی پای رییس گذاشته و پایین می‌آید.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024