سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 19.11.2006, 9:29

توحيد غفارزاده دانشجوی دانشگاه آزاد سبزوار به ضرب چاقوی يك دانشجوی عضو بسيج دانشجويی كشته شد.

ادوارنيوز: توحيد غفارزاده دانشجوی دانشگاه آزاد واحد سبزوار عصر دوشنبه به ضرب چاقوی يك دانشجوی بسيجی دانشگاه تربيت معلم سبزوار كشته شد.
مصطفی صداقت جو دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه سبزوار ضمن تسليت اين حادثه به جامعه دانشجويی به خبرنگار ادوارنيوز گفت:غروب شنبه حوالی ساعت ٨ شب مرحوم توحيد غفارزاده به همراه نامزدشان در روبروی درب خروجی دانشگاه آزاد سبزوار ايستاده بوده اند كه درگيری لفظی ميان ايشان و يك دانشجوی عضو بسيج دانشجويی دانشگاه تربيت معلم سبزوار ايجاد می شود و متعاقب آن ضارب با خارج كردن چاقو از جيب و وارد كردن ضربه به ناحيه سينه توحيد غفارزاده وی را مجروح می كند كه متاسفانه اين دانشجو در بيمارستان امدادی سبز وار به دليل شدت جراحت وارده فوت می كند.
صداقت جو ادامه داد: طبق گفته رييس حراست دانشگاه تربيت معلم سبزوار ضارب مدعی است كه بر اساس تكليف شرعی و اعتقاداتش عمل كرده است.
دبير سابق انجمن اسلامی سبزوار با ابراز تاسف شديد از وقوع چنين فاجعه ای گفت: مسئولان بايد پاسخگو باشند كه خط قرمز گروههای شبه نظامی حاضر در دانشگاه كجاست؟ و آيا هركس به دليل داشتن كارت عضويت در اين نهادها مجوز هر اقدامی را دارد؟ و بعد از كدام حادثه و فاجعه اين گروهها قانونمند خواهند شد؟
صداقت جو ادامه داد: ٣ هفته قبل نيز حادثه ديگری برای دانشجويان اتفاق افتاد و دو موتورسوار با حمله به چند دانشجوی دختر و پسر اين دانشگاه آنها را مورد ضرب و شتم و تعرض قرار دادند و هنگامی كه دانشجويان در اعتراض به نبود امنيت اقدام به اعتراض و تحصن كردند مسئولين دانشگاه به جای پاسخگويی اقدام به احضار بيش از ١٠ دانشجوی شركت كننده در اين اعتراضات به كميته انضباطی كرده اند.
صداقت جو ياد اور شد: چگونه است كه پس از كوچكترين اعتراض سياسی و يا صنفی، به سرعت گاردهای ويژه ضد شورش و پليس مسلح در برابر دانشگاه حاضر می شوند اما مسئولين برای امنيت جانی دانشجويان كوچكترين اهميتی قائل نيستند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024