پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 17.09.2006, 18:21

از ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی پلی تکنیکی در آغاز ترم ممانعت به عمل آمده است.

ادوارنيوز: در اقدامی حیرت آور به سفارش واعظ، رئیس حراست دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دستور دکتر رهایی رئیس دانشگاه، از ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی پلی تکنیکی در آغاز ترم ممانعت به عمل آمده است. لازم به ذکر است مدیریت دانشگاه با بیان اینکه این دانشجویان پتانسیل حضور در اعتراضات دانشجویی را دارا می باشند هدف از این اقدام را اخذ تعهد انضباطی اعلام نموده است.
دانشجویانی که امکان ثبت نام آموزشی از آنان سلب شده است شامل تمامی دانشجویان احضار شده به کمیته انضباطی و سایر دانشجویانی است که به آن کمیته احضار نیز نشده اند. این در حالی است که مدیریت دانشگاه با عدم تشکیل جلسه کمیته تجدید نظر انضباطی جهت بررسی اعتراض دانشجویان به حکم کمیته بدوی انضباطی، برای هیچ یک از آنها حکم قطعی صادر نکرده است.
ممانعت از ثبت نام آموزشی دانشجویان طبق قانون تنها زمانی امکان پذیر است که با برگزاری جلسه تجدید نظر کمیته انضباطی برای آنها حکم قطعی صادر شده باشد و این در حالی است که مدیریت دانشگاه با تخطی از قانون موجود در این زمینه کاملا سلیقه ای عمل کرده است.
همزمان از ثبت نام سایر دانشجویانی که احضاریه ای مبنی بر انجام تخلف انضباطی دریافت نکرده اند نیز جلوگیری به عمل آمده است.
این اتفاق در آغاز سال تحصیلی در حالی صورت می گیرد که مدیریت دانشگاه پس از تخریب ساختمان انجمن اسلامی دانشجویان در تلاش است با ایجاد فضای خفقان در دانشگاه مانع شکل گیری اعتراضات گسترده دانشجویی شود.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024