ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 11.04.2011, 7:59
جنابت علیه بشریت در پایگاه اشرف

نعمت آزرم

حملۀ نظامی دولت عراق به اردوگاه اشرف وکشتار باشندگان بی‌سلاح آن شهرک، مصداق روشن جنایت علیه بشریت است. هیج بهانه و دلیلی این وحشی‌گری عریان را که نقض مسلم حقوق بشراست توجیه نمی‌کند. دولت عراق در این سبعیت غیر انسانی، به عنوان یک دولت مسئول در برابرتعهد‌ات بین المللی از خود سلب اعتبار کرده است.

بیش از سه هزار نفر از افراد سازمان مجاهدین خلق ایران در آن اردوگاه نفر به نفر به نام ونشان خودو حقوق شخصی خود زیر حمایت سازمان ملل قرار داشته‌اند. در این آتشباری غیر انسانی بروی افراد بی‌سلاح که شمار فراوانی کشته ومجروح برجای گذاشته دولت عراق می‌باید پاسخگوی باشد. اما با شگفتی می‌بینیم که حتی به درخواست‌های عفو بین الملل برای ارسالل دارو موافقت نمی‌کند ودرخواست اتحادبۀ اروپارا نیز در بارۀ تحقیق مستقل نسبت به این فاجعۀ انسانی ندیده می‌گیرد.

ازآفتاب روشن‌تر است که دراین جنایت دست خونبار حکومت آخوند سالاری از آستین دولت مالکی عراق بیرون آمده است. مافیای آخوند سالاری که مردم میهنمان را به گروگان گرفته است می‌بیند که با آنهمه جنایات بی‌سابقه در تاریخ ایران از کشتارهای خیابانی تا قتل‌های زنجیره‌ای درون مرزی وبرون مرزی وقتل عام زندانیان سیاسی وشدید‌ترین سرکوب‌های دانشجوئی وروشنفکری هنوز ازسوی مردم ایران پذرفته نشده است. می‌بیند که درد بی‌درمان نابهنگامی تاریخی‌اش چاره پذیر نیست و دیر است و دور نیست که در فاضلاب تاریخ ایران جای بگیرد. و از این روی تصور می‌کند که با بحران آفرینی به بهای جان بی‌گناهان می‌تواند برای باقی ماند نش زمان بخرد ومرگ محتو مش را به تاخیر بیاندازد....

وظیفۀ انسانی همۀ باورمندان به حقوق بشر حکم می‌کند که برکنار از هرگونه داوری نسبت به مجاهدین به دفاع از هم میهنان زیر سرکوب در اردوگاه اشرف همت کنند.

سلام به ایران آزاد وآباد فردا، فردائی که هم از دیروز آغاز شده است... ا

نعمت آزرم
پاریس دهم آوریل ۲۰۱۱