شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 09.06.2014, 10:30

«جمعی ابله و نادان بر ملت ایران حاکم‌اند»


محمدعلی مهرآسا

چندی پیش مقاله‌ای نوشتم زیر عنوان: «حکومت فقیهان را ابلهان و ایدئولوژی بلاهت می‌گرداند» امروز می‌خواهم دنبال همان را بگیرم و با دیدن سخنان سران حکومت در روزنامه‌های درون ایران، ادعایم را تکمیل کنم.

آخوندی به نام و عنوان «آیت‌الله امامی کاشانی» امام جمعه موقت تهران که معرف حضور همگان است، در خطبه نماز جمعه‌اش گفته است: «...امام خامنه‌ای هفته‌ای یک بار راجع به امورات مملکت با امام زمان دیدار دارند...»

نخست حضرت آیت‌الله با این همه عربی‌خوانی هنوز نمی‌داند «امورات» غلط است. زیرا امور خود جمع مکسر امر است و الف و ت در عربی نیز علامت جمع است و امورات جمع در جمع می‌شود که غلطی فاحش است.

دوم این که بر پدر آدم دروغگو آن هم در نماز جمعه لعنت. امام زمان خود موجودی توهمی و پدیده‌ی درست شده‌ی دست شیادان مذهب شیعه است و وجود خارجی ندارد. پس امام خامنه‌ای چگونه هر هفته با موجودی موهوم دیدار می‌کند؟ این درست مانند این است که بگوئیم پاپ هر هفته با حضرت عیسی ملاقات دارد! یا خمینی هر ماه یک شب با الله در عرش شام می‌خورد!
سوم این که تو آخوند باید بهتر از من بدانید که چون نماز ظهر چهار رکعت است؛ و نماز ظهر جمعه به جماعت به دو رکعت تبدیل می‌شود، شریعت اسلام آن دو خطبه‌ای که تو و دیگر آخوندهای نظیر تو پیش از نماز می‌خوانید، به جای دو رکعت نماز گذاشته است. و باید و حتماً باید در موقع خواندن آن خطبه‌ها عین نماز خواندن، مؤمنان مسلمان ساکت و بی‌صدا بنشینند و تنها گوش بدهند. اما ۳۵ سال است شما نماز جمعه نخوانده و عبادت انجام نداده‌اید. بل با نعره زدن و فریاد کشیدن جماعت نشسته در زمین مصلا؛ و مشت هوا کردن و مرگ بر امریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان فرضی و ضد ولایت فقیه و غیره گفتن، هم آبروی مسلمانی را برده‌اید و هم این که یک فقره از این نمازهای جمعه‌تان در این ۳۵ سال مقبول الله مکه نیست. زیرا شما نماز نخوانده‌اید شما فحش و ناسزا نثار دیگران کرده‌اید. تمام نماز جمعه‌هایتان در این سی و پنج سال باطل بوده است! زیرا مأمومان(نمازگزاران) نشسته در زمین فوتبال دانشگاه تهران، ساکت و در حال نماز نیستند، بل فریاد کشیده و خواستار مرگ دیگران شده‌اند. شما که فقیه تشریف دارید، بهتر از من می‌دانید مؤمن و مسلمانی اگر نخواهد یا نتواند در نماز جماعت روز جمعه شرکت کند، باید نماز ظهر جمعه را در منزل و یا هر مسجد دیگری چهار رکعتی بخواند. زیرا با جماعت نبوده است تا به دو خطبه‌ی شما و دیگر همکارانتان را گوش بدهد. پس نمازهای جمعه‌تان همه در مزبله‌دانی است.

آقای کاشانی آخر شما از روی چه مدرک و دلیلی ادعا می‌کنید که خامنه‌ای هر هفته امام زمان موهوم را ملاقات می‌کند؟ این دروغگوئی و شیادی، آنهم به هنگام عبادت را شما آخوند به چه چیزی در پیش خدایت تعبیر می‌کنید؟ من که به دین و مذهب و خدا و رسولش اعتقادی ندارم و همه را چرند می‌دانم، گویا در اثر مطالعه، بیشتر از توی آخوند عمّامه ده متری از شریعت آگاهم. و می‌دانم نماز جمعه شما شیعیان در این ۳۵ سال و اندی هیچ کدامش مقبول درگاه الله قرآن قرار نگرفته است. زیرا نعره زدن و عربده کشیدن و لمپن بازی نامش عبادت نیست.

همچنین آیت‌الله العظما!! مکارم شیرازی گفته‌اند: «اختلاف بین مذاهب اسلامی زیاد نیست»
۱- این حضرت آیت‌الله العظما! نمی‌داند که همین خودش، چند سال پیش گفت: «کسی که به واقعه غدیر خم ایمان نداشته باشد مسلمان نیست»

و  می‌داند که ۹۲% مسلمانان جهان که سنی‌اند واقعه غدیر را دروغی ساخته و پرداخته شده از سوی کسانی مانند «کلینی» و دیگر شیعیان قرن سوم و چهارم می‌دانند و قبول ندارند...

۲- «اصول دین» در مذهب سنت سه تاست «توحید و نبوت و معاد» اما در مذهب شیعه پنج تاست «توحید، نبوت، معاد و عدل و امامت» یعنی شما به اصول دین عامه مسلمانان دو اصل افزوده‌اید که در قرآن نیست؛ و اصل امامتش از همه مهمتر است و بارها تمام عمامه‌داران شیعی گفته و اقرار و اصرار کرده‌اند که «امامت» همشأن و همردیف نبوت است و علی چیزی کمتر از محمد نیست. در حالی که قرآن محمد را خاتم النبیین معرفی می‌کند یعنی بعد او نه پیامبری می‌آید و نه جانشینی دارد. خلفای اربعه تنها جانشین بخش حکومتی محمد بودند که سرانجام به بنی امیه و بنی عباس رسید و همچون سلطنت ادامه یافت. شما علی را جانشین او از سوی خدا معرفی می‌کنید و برایش شأن نبوت قائلید. پس از دید شما غیر از شیعیان دوازده امامی، دیگر مسلمانان به دلیل عدم قبول امامت، کافرند! آنگاه تو  برای رفع و رجوع گفتارهای قبلی و توهین‌های پیشین، ادعا دارید که بین مذاهب اسلامی اختلاف زیاد نیست؟

۳- فرق بزرگ دیگری که بین شیعه و سنی وجود دارد موضوع و مسئله‌ی فاطمه دختر حضرت محمد و همسر علی ابن ابوطالب است. شما عقیده دارید که عمر بر سر باغ فدک او را لای در گذاشت و با فشار در بر بدنش موجب سقط جنینش شد و پسری به نام محسن را سقط کرد و بعد به همین علت مرد. لذا هر سال مرگش را به عنوان شهادت جار می‌زنید و به سنی‌ها خاطر نشان می‌کنید که عمر قاتل فاطمه است. حال آنکه فاطمه زنی نحیف و ضعیف از همان اوان کودکی بود و به واسطه سمومی که در خونش به ارث به او رسیده بود، بیش از بیست و چند سال زنده نبود. همچنان که دو دختر دیگر حضرت که زن‌های عثمان شدند نیز هر دو در سیزده سالگی مردند. و پسران محمد هم هیچ کدام به یک سالگی نرسیده و فوت کردند. زیرا زهر میکرب خطرناکی که به ارث در خونشان وجود داشت، مانع عمر دراز می‌شد.

۴- فرق دیگر مسئله «اهل البیت محمد» است. شما خانواده علی را به عنوان اهل بیت معرفی می‌کنید. در حالی که آنها اهل البیت علی ابن ابوطالبند. زیرا دختری که شوهر کرد جزو خانواده شوهر است نه خانواده پدر. اهل بیت رسول عبارتند از زنان عقدی و کنیزان و غلامان و بردگان محمد که در خانه و چهار دیواری منزل حضرت شب را به روز می‌آوردند و از سفره او غذا می‌خوردند. فاطمه در خانه علی شوهرش و همراه بچه‌هایش زندگی می‌کرد و همه اهل البیت علی بودند. اما شما با چنین دروغی آبروی راستگوئی را برده‌اید. اهل سنت خاندان علی را اهل البیت خود علی می‌داند و نه اهل البیت رسول.

خیر حضرت آیت الله! اختلاف میان شیعه و سنی به همان اندازه اختلاف بین یهودی و مسیحی است.

آری بین مذاهب اربعه اهل سنت شامل: حنفی، شافعی، مالکی و حنبلی البته تفاوت چشمگیری نیست و مقداری اختلاف در فرعیات و آداب و رسوم عبادت و شریعت است. اما بین شیعه و سنی فرق از کفر تا مسلمانی از هر دو طرف است. شیعیان این قرآن کنونی را چون نام علی در آن نیست، جعلی خوانده و قبول نکردن امامت را کفر می‌دانند! و سنی‌ها را کافر خطاب می‌کنند. و سنی‌ها نیز شیعیان را بدعتگذار در اسلام و برگشته از دین می‌شناسند.(البته در پیش شافعی به این تندی و تیزی نیست و بیشتر آنها را گناهکار می‌شناسند تا کافر)

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی! گفتن این سخن یا از روی بلاهت است و یا از جانب تقیّه مذهب شیعی که آنهم یعنی دروغ محض!

***

همچنین آقای علیرضا زاکانی نماینده مجلس اسلامی فقیهان فرموده است: «...آیت الله علی خامنه‌ای بیش از ده نفر از ژنرالهای روسی در زمینه‌ی توسعه‌ی فعالیّت‌های موشکی، تخصص دارد!!»

میزان چاپلوسی در حکومت اسلامی به اندازه‌ای است که به دوران رژیم گذشته طعنه می‌زند.

به یاد داریم برای خمینی سه صلوات می‌فرستادند و گویا هنوز هم می‌فرستند. اکنون نیز به خامنه‌ای امام خطاب می‌کنند. آقای خامنه‌ای روضه‌خوانی که حداکثر به زور دگنک به مقام اجتهاد رسیده است، در کدام دانشگاه تحصیلات فیزیک و سپس فیزیک موشکی انجام داده است که امروز در این زمینه از ده ژنرال روسی برتر است؟

ایرانی در هر حکومت و هر زمان در فن چاپلوسی و دروغ‌پردازی بسیار ماهر بوده است و در هر زمان و به نسبت اتفاقات پیش آمده از ابراز چاپلوسی و مدح و ثنای بی‌جا دریغ نورزیده است.

در هیچ کشور دموکرات مردم را به زور و خدعه جمع نمی‌کنند تا برای سران حکومت هورا و فریاد بکشند و زنده باد بگویند. این از اختصاصات استبداد و حاکمان مستبد است. هنوز یک سال از ریاست جمهوری دور نخست چهار ساله احمدی‌نژاد نگذشته بود که «محمدرضا رحیمی» معاون کل رئیس جمهوری و دزد و قالتاق مشهور که برای مأموریتی به سوریه رفته بود. در بازگشت به خبرنگاران گفت: « مردم سوریه می‌گویند آقای محمود احمدی‌نژاد یک پیغمبر است...»

و همین دروغ و دستمال کشی و دست مالی سبب شد که رحیمی بی‌سواد و دهاتی قروه‌ای به مقام معاونت کل احمدی‌نژاد ارتقاء یابد و چنان بدزدد که خانه هزار میلیارد تومانی در خیابان سلطنت آباد نزدیک نیاوران بسازد و پرونده دزدی‌هایش در بیمه به دادگاه ارجاع شود.

آقای زاکانی نماینده مجلس حکومت آخوندی نیز دارد برای انتخابات آینده زمینه‌سازی می‌کند و هوای خود را دارد؛ و دستمال یزدی به دست گرفته است که حضرت رهبر در هنگامه‌ی لازم مواظبش باشد.

کوتاه سخن اینکه بدبختانه بر ملت ایران جمعی احمق و ابله و نادان حاکمند و ایران کنونی همان مزرعه حیوانات است؛ و این جمع ابلهان، کشور را برای مردم عادی و آبرومند و دانا به جهنمی تبدیل کرده‌اند.


کالیفرنیا دکتر محمد علی مهرآسا  8/6/2014



نظر شما درباره این مقاله:









 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024