جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 02.06.2010, 8:19

ایران جزو جهان نیست؟!


احمد احمدی

در ایرانی که همیشه در رابطه با اسراییل سروصدا فراوان بود امروزخبری نیست، در کشوری که همیشه درانتظار یک حرکت از سوی دشمن و...بود اینروزها سکوت حاکم است. آیا حمله چتربازان اسراییلی به طرفداران حقوق بشر مهم نبود که یک تظاهرات عظیم خیابانی با صحنه گردانانی چون احمد خاتمی، نقدی و....علیه دشمن جنایتکار راه بیندازند؟ کاری که همیشه می‌کردند.

امروز در همه دنیا بطور خودجوش مردم به خیابان آمده، تظاهرات کرده، پرچم اسراییل آتش زده و.... واقعا در ایران چه شده است؟ حتی روزنامه کیهان اعلام کرد «اوج گیری تظاهرات مردم جهان علییه صیهونیستها» ولی ایران جزو جهان نیست؟!!

زیرا مردم جهان امروز حق دارند، و طرفدار حقوق بشرند. ولی مردم ایران در برابر دولت حقی ندارند. اینها که برای مردم فلسطین کمک می‌آوردند متعلق به حقوق بشر وسازمانهای آنان است.

علت آنست که حکومت ایران با مردم خود نیست، رای‌شان را دزدیده، خیانت در امانت کرده، اعتماد مردم از دست رفته است. دولت جرات ندارد مردم را به خیابان بیاورد، چون خیابان بیکباره همه سبز می‌شود، مردمی که از دولت کنونی جز دروغ نشنیده‌اند، دولت و حکومت بی اخلاق، چاخان، بی‌اصول که صدای همه را درآورده است.

قهر مردم با دولت وحکومت یکسال است ادامه دارد. این حکومت حتی با مجلس خود رابطه خوب ندارد. گرانی بیداد می‌کند، چه کسی مسوول است؟ هیچکس در کشور گل و بلبل مسئول نیست. دولتی که فقط ادعا دارد، میلیاردها ثروت نفتی را دراختیار گرفته، تورم را افزوده، به مجلس توهین کرده، فتوا می‌دهد که قوانین مصوبه مجلس شرعی نیست، و....چه کسی پاسخگوست؟



نظر شما درباره این مقاله:









 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024