پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 29.07.2009, 9:52

مراسم تنفیذ و تحلیف و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی را تحریم کنید

سخنی با نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی


علی امیدوار

نمايندگان محترم فراكسيون اقليت مجلس شوراى اسلامى! شما اكنون در بزرگترين آزمون زندگى خود قرار گرفته ايد. هر چند در طى چند سال گذشته نقش كمرنگى در پى گيرى مطالبات سياسى و اجتماعى و اقتصادى مردمى كه به شما راى داده اند به عهده داشته‌ايد، در برابر بذل و بخشش‌هاى دولت نهم به فلسطين و لبنان و سوريه و ونزوئلا و... سكوت پيشه كرده ايد، چشمانتان را بر روى گم شدن ميليون ها دلار ذخيره ارزى بسته ايد، در برابر تحقير روز افزون مردم ايران و سر افكنده شدن آنان در دنيا به خاطر سياست‌هاى غلط احمدى نژاد دم بر نياورده‌ايد ، آن روز كه جوانان اين سرزمين را به خاطر نوع پوشش و مدل مو و... به بهانه ارشاد و امر به معروف تحقير مى‌كردند و سيلى بر صورتشان مى‌نواختند با سكوت مرگبارتان گشت‌هاى ارشاد را همراهى كرده ايد، دركنار تعطيلى مطبوعات و بيكارى روزنامه نگاران در طى مدت نمايندگى تان بى تفاوت رد شده ايد، در مقابل تعطيلى كارگاههاى كوچك و كارخانجات بزرگ و بيكارى روز افزون كارگران و زحمتكشان به خاطر سياست‌هاى غلط اقتصادى دولت نهم بى تفاوت بوده ايد، در مقابل واردات بى رويه برنج و ميوه و ساير محصولات كشاورزى به همراه رانت خوارى‌هاى كلان اطرافيان احمدى نژاد كه به ورشكستگى كشاورزان و باغداران منجر شده است جرات و توان اعتراض نداشته ايد و چه بسا با تطميع و رشوه گيرى، دلالان اقتصادى را همراهى كرده ايد ، در برابر سركوب نهاد‌هاى مدنى و سنديكايى در طى چهار سال گذشته سكوت كرده‌ايد و... همه و همه اين اتفاقات و عملكردها، جمع شما را به يك اقليت بى‌خاصيت تبديل كرده است. اقليتى كه جرات پرداختن به امور مردم را نداشته و كار نامه درخشانى در دفاع از حقوق مردم ندارد. اما با تمام اين كاستى ها اكنون در برابر آزمونى بزرگ قرار گرفته ايد كه چه بسا با جبران گذشته نامتان در تاريخچه پارلمانى ايران به نيكى ثبت شود . بر كسى پوشيده نيست كه جنبش سبزها پيروز مطلق انتخابات رياست جمهورى بوده اند و مير حسين موسوى هم منتخب مردم در انتخابات دهم رياست جمهورى است اما شب پرستان و كج انديشان كه به جز منافع فردى خودشان به چيزديگرى نمى‌‌انديشند همانهايى كه دستانشان به خون مختارى ها و پوينده ها و فروهر ها و... آلوده است در يك كودتاى انتخاباتى زمام امور را به زور در دست گرفته اند و بر آزاديخواهان آنچنان كردند كه در تاريخ ايران هيچ جنايتكارى آينگونه ستم روانداشته است . هر چند جنبش سبزها در داخل و خارج از كشور اين پيروزى ساختگى و به زور اسلحه را به كام شب پرستان تلخ ساخته است اما خامنه‌اى و دارو دسته اش زمينه را براى مراسم تحليف آماده مى‌سازند و شايد به همين دليل است كه وى سياه بازى اش را آغاز كرده است كه : فلان بازداشتگاه غير استاندار تعطيل شود انگار زندان هايى كه ادوات مدرن شكنجه در آن بيشتر باشد به استاندارد مورد نظر دژخيمان نزديك تر است .

اما وظيفه شما نمايندگان چيست؟
به خوبى مى‌دانيد با توضيحات پيش گفته شما كارنامه درخشانى در نزد آزاديخواهان نداريد و اگر بخواهيد اين روند يكى به نعل و يكى به ميخ را ادامه دهيد در بين مردم منفورتر مى‌شويد . اينجانب به عنوان كسى كه در انتخابات مجلس به شما كانديداهاى به اصطلاح اصلاح طلب راى داده ام در خصوص دولت غير قانونى دهم موارد ذيل را از شما انتظار دارم :
۱- در چند روز باقيمانده به مراسم تحليف در خيمه شب بازى سيما از شبكه خبر مبنى بر نحوه تركيب كابينه دهم شركت نكنيد. حضورنمايندگان اصلاح طلب در مناظره با نمايندگان دولت كودتا در خصوص نحوه تركيب كابينه دهم به معنى پذيرش نتيجه انتخابات بوده و شرم آور است، لطفا ادامه اين روند را با عدم حضور خود متوقف كنيد.
۲- با تحريم مراسم تنفيذ و تحليف و... مى‌توانيد به خاطر تمام غفلت‌هاى گذشته خودتان را مبرا و تاحدودى در بين مردم موجه بسازيد. تحريم دولت كودتا وظيفه شماست. هزاران انسان بى گناه كه اسير زندان‌هاى كينه توزان و شب پرستان هستند و خانواده‌هاى ندا ها و سهراب‌هاى ايران كه خون عزيزانشان در راه آزادى ايران و ايرانى بر زمين ريخته شد هرگز شما را به خاطر حضور در مراسم تاييد دولت ضد بشرى احمدى نژاد نخواهند بخشيد.



نظر شما درباره این مقاله:









 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024