ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 21.02.2021, 20:23

پاسخ تند و تیز احمدی‌نژاد به حداد عادل


صبح یکشنبه سوم اسفند محمود احمدی نژاد در حاشیه حضور در کتابفروشی‌های میدان انقلاب مقابل دوربین‌ها به حداد عادل  پاسخ داد.

احمدی‌نژاد گفت:

«این آقا (حداد عادل) دستبوس فرح بود یکدفعه انقلابی شده است. چگونه می توان انتظار داشت با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟

متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می کنند و فکر می کنند که همه امور تحت تصدی آنها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد.

شب به خانه همسر شهید فاطمی ریختند، عکس دستبوسی حداد را از کامپیوتر برداشتند و مجبور کردند از ایران بروند!»


حدادعادل درباره احمدی‌نژاد چه گفته بود؟

غلامعلی حدادعادل رییس «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» پیشتر از رد صلاحیت احتمالی محمود احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات خبر داده بود.

او گفته بود: «آمدن احمدی‌نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است.»

او درباره احتمال نامزدی احمدی‌نژاد نیز گفته بود: «زیاد تحت تاثیر موضع گیری و فضای مجازی و حرف زدن‌ها نباشید. چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعه‌ی قبل هم نیافتاد، حالا که ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است.»