ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 04.01.2021, 14:46

درخواست محاکمه روحانی و ظریف در مراسم تشییع مصباح یزدی


عده‌ای از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع مصباح یزدی خواستار محاکمه قضائی حسن روحانی رئیس جمهور، جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شدند.  مراسم تشییع مصباح یزدی که روز جمعه گذشته مرده بود، روز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در زمان نزدیک به شروع مراسم، یک بنر و طومار برای جمع آوری امضا، در نزدیکی درب ورود مصلی قم نصب شد که در آن محاکمه قضائی حسن روحانی رئیس جمهور، ظریف وزیر امور خارجه و لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی را خواسته بودند.

در این بنر نوشته شده بود “بسمه تعالی. امام خامنه ای: برجام خسارت محض است؛ محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه؛ با عنایت به فرمایش فوق الذکر امام خامنه ای، آقایان حسن روحانی، علی لاریجانی، محمد جواد ظریف و تیم همراه، که مسببین اصلی خسارت به اقتدار سیاسی، اقتصادی و منافع ملی می باشند! لذا خسارت مدال ندارد و گیرندگان ۷۵۰ سکه، باید آن ها را به خزانه بیت المال بازگردانند؛ بر این اساس، ما امضا کنندگان ذیل، از ریاست محترم قوه می خواهیم، با قاطعیت، مسببین خسارت را محاکمه و مجازات فرمایید. بدیهی است این اقدام، مرضی خداوند متعال، شهدا و امام شهیدان خواهد بود. اساتید، طلاب و مردم ولایتمدار قم”