ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 21.07.2020, 10:20

جهانگیری: شرمنده مردم هستیم


معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط دشواری هستند، ما با همه وجود مشکلات را درک می‌کنیم و شرمنده مردم هستیم.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر دوشنبه ۳۰ تیرماه در نشست مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان گفت: کشور در شرایط سخت و خطیری قرار دارد و مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط دشواری هستند، ما با همه وجود مشکلات را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم با این وجود معتقدم فرصت‌های بسیاری در این محدودیت‌ها برای کشور ایجاد شده که حتماً باید با استفاده از ظرفیت جوانان از این فرصت ها استفاده کنیم. ما باید به جوانان کشور اعتماد کنیم آنها ظرفیت بزرگی هستند که می توانند معجزه کنند.

معاون اول رییس جمهور افزود: با رویکردهای قدیمی نمی توان ایران را اداره کرد باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد و شرایط گذشته که همه چیز متکی به دولت و یا درآمدهای نفتی بود باید تغییر کند ما باید کارآمدی مدیران کشور را بالا ببریم.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ مدیریتی در ایران نمی تواند بدون رضایت مردم و حمایت افکار عمومی، شرایط سخت را پشت سر بگذارد، تصریح کرد: مدیریتی می تواند موفق شود که به خواسته های جامعه توجه کند و اصلاحات لازم را انجام دهد.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه بخش خصوصی در همه حوزه ها به خصوص در حوزه اقتصاد، سرمایه ای بزرگ و تعیین کننده برای کشور است، اظهار داشت: باید به بخش خصوصی توجه کنیم و فضای فعالیت را برای آنها مهیا سازیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه حل مشکلات قطعاً از طریق تفاهم و گفتگو امکان پذیر است، افزود: نخبگان کشور باید به صحنه بیایند و مسئولین کشور نیز نباید از ارتباط با فعالان حوزه مسئولیت خود دوری کنند. جوانان پیش از آنکه دغدغه حل مسایل و مطالبات خود را داشته باشند، علاقه مند گفتگو هستند و می خواهند که سخنانشان شنیده شود.