ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sat, 21.03.2020, 20:58

آمار بهبود یافتگان مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به۲۰۰نفر رسید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی: آمار بهبود یافتگان مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به۲۰۰نفر رسید
ارومیه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات آموزشی و درمانی آذربایجان غربی گفت: آمار بهبود یافتگان مبتلا به ویروس کرونا در استان به ۲۰۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب دای آذربایجان غربی، جواد آقازاده در خصوص آخرین آمار بیماری کرونا در استان اظهارکرد: آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر آذربایجان غربی در حال افزایش است و بر اساس آخرین گزارش‌ها، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان به ۱۱۴۳ تن رسید.
وی با بیان اینکه در اثر بیماری کرونا ۲۷ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند عنوان کرد: شیوع این ویروس همچنان سیر صعودی دارد و مردم هشدارهای رعایت بهداشت فردی رو جدی بگیرند.
آقازاده با بیان اینکه آمار افرادی که از آنها نمونه گیری شده است ۱۱۴۳ نفر است که از این تعداد ۳۹۵ نفر مثبت بوده‌اند ادامه داد: جمعیت آماری افراد بهبود یافته در استان به ۲۰۰ نفر رسیده است.
وی اضافه کرد: در ارومیه ۱۴۴ نفر، اشنویه ۶ نفر، بوکان ۵۸ نفر، پلدشت ۲ نفر، پیرانشهر ۶ نفر، تکاب ۱۷ نفر، چالدران ۲ نفر، چایپاره ۴ نفر، خوی ۳۹ نفر، سردشت ۸ نفر، سلماس ۱۰ نفر، شاهین دژ ۲۶ نفر، ماکو ۸ نفر، مهاباد ۲۴ نفر، ر اشنویه ۲۳ نفر و نقده ۱۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.