ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 02.10.2019, 13:18

محسن لرستانی، خواننده، به «افساد فی‌الارض» متهم شد


یک وکیل دادگستری از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی -خواننده- به اتهام افساد فی‌الارض و ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او  شاکی خصوصی ندارد.

محسن لرستانی با نام اصلی «محسن پورمست»،  ۴۱ سال دارد. در ساخت و انتشار ویدیو کلیپ نیز فعالیت داشته و تا کنون چندین موزیک ویدیو از او در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شده است.

در برخی رسانه‌ها آمده است: او علاوه در خوانندگی در عروسی‌ها به زبان کردی و لری، در ایام محرم نیز به عنوان مداح حاضر می شود و در دسته‌جات مدیحه‌سرایی می‌کند.

پرونده‌ی محسن لرستانی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارسال شده است. هنوز از جزئیات اتهامات اطلاعی در دست نیست.