ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 04.09.2019, 17:25

محمود صادقی: تحقیق و تفحص از امواج پارازیت کلید می‌زنم


محمود صادقی، رئیس فراکسیون شفاف‌سازی مجلس: تحقیق و تفحص از امواج پارازیت را کلید می‌زنم/ مجلس به طور جدی به روشن شدن وضعیت پارازیت ورود نکرده است/ اخبار ضدونقیضی از اثرات پارازیت منتشر می‌شود

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مورد امواج پارازیتی که سال‌هاست اخبار ضدونقیضی درباره اثر مخرب آن بر بدن انسان منتشر می‌شود، گفت:

- وجود امواج پارازیتی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجلس به این موضوع ورود کرده، ولی این ورود جدی نبوده است.

- موضوع پارازیت همیشه یکی از دغدغه‌های شخصی من بوده است و تمایل داشته‌ام در این‌باره کار جدی انجام دهم چون موضوع سلامت مردم در میان است. به همین دلیل معتقدم باید در زمینه پارازیت تحقیق و تفحص شود. 

- به دلیل مشکلات و دغدغه‌های فراوان تاکنون فرصتی برای پیگیری موضوع پارازیت‌ها پیش نیامده بود، ولی با توجه به اهمیت موضوع، تحقیق و تفحص در این‌باره را کلید می‌زنم.

- بعضاً، طی سال‌ها، وزارت بهداشت و سازمان محیط‌زیست تاثیرات مخرب امواج پارازیتی را انکار کرده‌اند، اما برخی متخصصان و پزشکان هم بر مضر بودن این امواج تاکید دارند. بنابراین باید تحقیق شود که آیا واقعاً این امواج مضر و آسیب‌رسانند یا مخرب بودن آن صحت ندارد و در نهایت گزارش و خروجی این تفحص به اطلاع‌ مردم برسد.

-  البته سال ۹۶ نماینده مردم شیراز درباره موضوع پارازیت به دولت تذکر کتبی داد و مردم این شهر به دلیل سردردهای طولانی ناشی از پارازیت، مقابل استانداری تجمع و اعتراض کردند.

- ضروری است مجلس به طور جدی به این موضوع وارد شود و به دلیل اهمیت موضوع، تحقیق و تفحص از پارازیت‌ها را در دستور کارم قرار می‌دهم.