ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 04.03.2019, 21:14

من با این انتصاب مخالفم / خشایار دیهیمی


من، خشایار دیهیمی، شهروند این کشور، با انتصاب آقای رییسی به ریاست قوه قضاییه مخالفم.
بارها گفته‌ام که از نظر من اگر قرار است در این کشور اصلاحی صورت بگیرد نقطه‌ی آغازش قوه‌ی فضاییه است. در سی سالی که از شکل گیری این قوه می‌گذرد جز جفا در حق شهروندان و همراهی مطلق با حاکمیت چیزی ندیده‌ام.
روسای این قوه و عواملشان یکی از دیگری بدتر بوده اند. و ظاهرا این سیر ادامه دارد. این قوه کجایش مستفل است؟ مگر استقلال این قوه تنها ضامن حقوق شهروندی نیست؟ چطور می‌توان باور کرد که در این چهل سال حتی یک فقره جرم سیاسی اتفاق نیفتاده است؟ هر چه قانون جرم سیاسی را می‌خوانم تا بتوانم عامدانه مرتکب چنین جرمی شوم تا با همان شرایط محاکمه شوم و به این جرم حیثیت حقیقی ببخشم و سابقه‌ای برای آن ایجاد کنم چیزی به عقلم نمیرسد.
آقایان لطفا یاریم کنند و جرمی سیاسی را یادآوری کنند تا مرتکبش شوم. وانگهی، این رییس جدید که ظاهرا انتصابش قطعی است نشان داده که گرایش‌های سیاسی ویژه‌ای دارد و داشتن گرایش سیاسی ویژه و علنی خلاف استقلال رای است.
آقای خامنه‌ای! عدول از قانون و عبور از حد و مرز از شما شروع می‌شود. بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم این رفتارهای فراقانونی بسیار بیشتر از اینهایی است که برشمردم و آماده‌ام در هر محکمه‌ای از سخنانم دفاع کنم. آیا شما هم حاضرید در جامه‌ی یک شهروند و نه فردی فرای قانون ظاهر شوید؟

شهروند - خشایار دیهیمی - ساکن ایران دارای کد ملی!