ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 28.01.2019, 20:18

انصاری‌فرد: از مردم عذرخواهی می‌کنم


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی روش خدمات ویژه ای به فوتبال کشورمان داشته است، گفت: نمی دانم آینده سرمربی تیم ملی چه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، کریم انصاری فرد بعد از باخت ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: باید از ملت شریف ایران عذرخواهی ویژه کنیم چون شرمنده آنها شدیم. دوست نداشتیم که بازی اینطور تمام شود ولی این طبیعی فوتبال است. همیشه یک تیم برنده است و یک تیم بازنده.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و روی یک غفلت زمانی که بازیکنان ما فکر می کردند داور خطا گرفته است گل خوردیم. بعد از آن شرایط کمی سخت شد و بازی را واگذار کردیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره صحبت های صحبت های کارلوس کی روش مبنی بر اینکه بعد از گل اول، ژاپن تیم برتر میدان شد، گفت: بله، همین طور است. می خواستیم گل خورده را جبران کنیم و تمرکز لازم را نداشتیم. متاسفانه گل دوم را هم روی نقطه پنالتی خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: بچه ها تمام تلاش خود را انجام دادند و تمام توانشان را گذاشتند. همیشه وقتی به جاهای حساس می رسید جزئیات است که سرنوشت را تعیین می کند.

مهاجم تیم ملی درباره خداحافظی کارلوس کی روش تصریح کرد: نمی دانم قرار است چه اتفاقی برای کی روش می افتد. ولی از صمیم قلبم از ایشان تشکر می کنم چون خدمت ویژه ای به ایران کردند. سالهای بعد همه این را حس خواهند کرد. کی روش خالصانه برای تیم ملی زحمت کشید. او با تمام کمبودها و سختی ها ساخت و می خواست بهترین اتفاق ها برای تیم ملی رقم بخورد. کی روش کارهای بزرگی در تیم ملی کرد.