ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 02.01.2019, 17:32

موسوی خواهان پخش نوار دیدارش با خامنه‌ای شد


کلمه: در پی انتشار گسترده کلیپی به بهانه معرفی یک کتاب درباره “فتنه” که در آن سخنانی از آیت الله خامنه ای را در روزهای پس از انتخابات ۸۸ در جلسه با تعدادی از روحانیون برای اولین بار نشان می دهد میرحسین موسوی پیشنهاد کرد جلسه دیدار وی و رهبری در روزهای پس از انتخابات نیز به صورت کامل و بدون سانسور پخش شود.

به گزارش کلمه، دفتر نشر آثار رهبری اقدام به انتشار کتابی با موضوع انتخابات ۸۸ نموده و همزمان برای اولین بار برشی دو دقیقه ای از سخنان آیت الله خامنه ای را در جمع محدودی از روحانیون (که تصویر آنان در کلیپ تار شده بود) را انتشار داده است که در آن رهبری ضمن نقل قولهایی از جانب میرحسین و خاتمی و هاشمی به موسوی انتقاد و نظرات وی را رد می کند.

در همین حال میرحسین موسوی که از انتشار این کلیپ گزینشی و تقطیع شده مطلع شده پیشنهاد کرده است نوار مذاکرات رهبری با وی نیز که بعد از انتخابات صورت گرفته به صورت کامل و بدون سانسور جهت اطلاع مردم پخش شود.

به گزارش کلمه، دستگاه تبلیغاتی، نه دی امسال نیز همچون سالهای قبل با صرف بودجه کلان از بیت المال اقدام به انتشار وارونه و تحریف شده وقایع ۸۸ کرده بود. دهها سخنرانی در سراسر کشور، چاپ پوستر و بنر در سطح شهرها، پخش مستند تلوزیونی و نشر کتاب از جمله اقدامات حکومتی برای تبلیغ و تخریب علیه محصوران بود بدون اینکه هیچ گونه امکان دفاع برای آنان وجود داشته باشد.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی هشت سال است که به دستور آیت الله خامنه ای در حصر خانگی به سر می برند.