ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 02.08.2018, 10:29

کشف هولناک مرکز پژوهش‌های مجلس!


پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
محمد‌رضا ستوده-جهان صنعت
مرکز پژوهش‌های مجلس ماه‌ها روی موضوع بی‌حجابی وقت گذاشته، تحقیق و پژوهش و تفحص کرده، هزاران ساعت کار کارشناسی انجام داده و در نهایت به این نتیجه رسیده که‌ زنانی که هر هفته سینما می‌روند بدپوشش‌ترند. به عبارتی سینما رفتن با بدحجاب شدن رابطه مستقیم دارد. این مرکز به این نتیجه نیز رسیده است که با افزایش مصرف محصولات سینمایی، بدپوششی زنان نیز تشدید می‌شود.
طبق این تحقیقات فوق علمی و اَبَرکارشناسی می‌توان نتیجه گرفت‌ کسانی که هفته‌ای دوبار به سینما می‌روند صد‌در‌صد شلوار جین پاره می‌پوشند و از مانتوی جلوباز استفاده می‌کنند. مرکز پژوهش‌ها در پاورقی این تحقیق اشاره کرده است که اگر کسی را دیدید که در خیابان کاملا عریان است یقینا هر روز به سینما می‌رود. در فصل دوم این پژوهش آمده است: کسانی که به فیلم‌های تجاری و سینمای بدنه علاقه‌مندند از لباس‌های بدن‌نما استفاده می‌کنند و خانم‌هایی که به سینمای معناگرا و فیلم‌های مجید مجیدی گرایش دارند روی ساعد دست‌هایشان پوشیده از مو است و با صنعت اپیلاسیون بیگانه‌اند.
فصل سوم این پژوهش مربوط به فیلم‌های شبکه خانگی است. کارشناسان این مرکز معتقدند کسانی که از فیلم‌های شبکه خانگی استفاده می‌کنند بدون حجاب به تماشای این فیلم‌ها می‌نشینند که البته این کارشناسان این مساله را امری طبیعی می‌دانند چون هیچ‌کس در خانه‌اش با حجاب فیلم تماشا نمی‌کند. لازم به ذکر است مرکز پژوهش‌ها بابت این قسمت از پژوهش به این کارشناسان حق‌الزحمه‌ای پرداخت نکرده است زیرا کشف جدیدی انجام نداده‌اند. لذا مردم عزیز نگران هدر رفتن بیت‌المال نباشند و با خاطری آرام به زندگی‌شان ادامه دهند.