ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 07.06.2018, 10:29

مولاوردی: پیگیر پرونده‌ معترضان به حجاب هستیم


دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت پرونده معترضان به حجاب گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها در حال پیگیری آخرین وضعیت پرونده این افراد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی دادگستری هیچ گزارشی درباره پرونده این افراد به شما داده شده است؟ اظهار داشت: خیر؛ تاکنون هیچ گزارشی داده نشده است.

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره آخرین وضعیت گزارش کمیته رسیدگی به وضعیت زندان‌ها تصریح کرد: این موضوع اخیرا در جلسه هیات دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کمیته مذکور دیدارهایی را انجام داده اما هنوز گزارش آن نهایی نشده است.

مولاوردی در واکنش به اظهارات برخی از افراد مبنی بر عذرخواهی رئیس‌جمهور از ملت ایران خاطرنشان کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

وی حفظ وحدت ملی و انسجام ملی را ضرورت مبرم جامعه دانست و ابراز داشت: امروز بدون داشتن وحدت، انسجام ملی، وفاق و همدلی نمی‌توانیم در برابر این گردنه عبور کنیم.