ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 15.05.2018, 9:40

مسیح مهاجری: حضرات! مردم سهم شما را کمتر از ترامپ نمی‌دانند


مسیح مهاجری، مدیرمسئول جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز نوشت:

متاسفانه در روزهای اخیر بعضی از نهادهای مهم حوزوی و حکومتی همصدا با تعدادی از رسانه‌های وابسته به یک جریان خاص، به جای آنکه دشمن را مورد اعتراض و عتاب قرار دهند، دولت، رئیس‌جمهور و دستگاه دیپلماسی خارجی کشور را آماج تهاجم قرار داده‌اند.

حضرات به جای آنکه از رئیس‌جمهور آمریکا که نقض عهد کرده بخواهند از مردم ایران عذرخواهی کند رئیس‌جمهور کشورمان را که به دلیل وفای به عهد و تلاش ستایش برانگیز برای خارج ساختن کشور از عوارض منفی پدید آمده در اثر سیاست‌های غلط دولت‌های نهم و دهم مستوجب تحسین و تقدیر است سرزنش می‌کنند و خواستار عذرخواهی وی از مردم می‌شوند.

این، دمیدن در شیپور از سرِ گشاد آنست و اقدامی است که نه تنها در جهت مقابله با دشمن نیست بلکه دولتی را که باید با حمایت همه جانبه مردم و فعالان سیاسی و فرهنگی و دینی قدرت مقابله با دشمن را داشته باشد درست در گرماگرم کارزار سیاسی علیه دشمن تضعیف می‌کند.

طرفه اینکه مجموعه معترضان امروز دولت که برجام را بهانه‌ای برای انتقام گرفتن از رقیب سیاسی به خاطر شکست‌هائی که متحمل شده‌اند قرار داده اند، در تمام ۸ سال دوران دولت‌های نهم و دهم که خود در ایجاد آن‌ها سهیم بودند، نه تنها زبان به کوچک‌ترین انتقادی از رئیس آن دولت‌ها نمی‌گشودند بلکه همواره درحال ستودن او نیز بودند، کسی که مسبب تمام تحریم‌ها و مشکلات پدید آمده برای کشور بود و برجام توانست بسیاری از آن مشکلات را برطرف کند.

اکنون درصدد تشریح عملکردها نیستیم ولی از کسانی که خود را در جایگاه نصیحت کردن به دولتمردان می‌بینند این انتظار وجود دارد که دوگانه عمل نکنند و ذهن تاریخی مردم را به حساب بیاورند. اگر شما حضرات نمی‌دانید، خوبست بدانید که مردم این روزها سهم شما را در خروج آمریکا از برجام کمتر از سهم ترامپ نمی‌دانندو از شما می‌پرسند به کجا چنین شتابان؟ مشفقانه به این حضرات توصیه می‌کنیم مردم را بیش از این به خشم نیاورند و به جای این کارشکنی‌ها دولت را برای جلوگیری از خسارت‌های آتی به کشور یاری نمایند.