ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 10.04.2018, 13:29

تخلف ۳۰ میلیاردی ۸ نفر از کارکنان شهرداری کرج


کارشناسان در بررسی‌های خود متوجه می‌شوند که تعدادی از کارکنان شهرداری در واحد درآمد منطقه پنج کرج و دبیرخانه اقدام به جعل درخواست‌های مربوط به تمدید جواز می‌کنند.

سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
ایسنا
رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان کرج از آغاز رسیدگی به تخلف ۳۰ میلیارد ریالی هشت نفر از کارکنان شهرداری منطقه پنج کرج خبر داد.
صادق حسنوند از رسیدگی به پرونده تخلف کارکنان شهرداری کرج خبر داد و گفت: سال گذشته بر حسب بازرسی‌های به عمل آمده توسط اداره کل بازرسی استان البرز این تخلف کشف شد؛ کارشناسان در بررسی‌های خود متوجه می‌شوند که تعدادی از کارکنان شهرداری در واحد درآمد منطقه پنج کرج و دبیرخانه اقدام به جعل درخواست‌های مربوط به تمدید جواز می‌کنند.
وی افزود: در این پرونده که ۱۷ متهم دارد هشت نفر از کارکنان شهرداری در قبال جعل تاریخ، مبالغی را دریافت می‌کرده‌اند.
حسنوند درباره فعالیت این باند توضیح داد: با توجه به اینکه رمز مربوط به سیستم باید تنها در اختیار مسئول انفورماتیک باشد ولی وی این رمز را در اختیار یکی دیگر از کارکنان قرار داده بود تا با جعل تاریخ مندرج در سیستم و تقاضانامه ارباب رجوع، موجبات معافیت ارباب رجوع از پرداخت عوارض را فراهم کند.
وی اضافه کرد: در مجموع به میزان سه میلیارد تومان به حقوق بیت المال و درآمد شهرداری کرج زیان وارد شده و پرونده در حال رسیدگی است که احکام آن در روزهای آتی صادر خواهد شد.