ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 05.02.2018, 20:08

احمدی نژاد: دستگاه قضایی ایران به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است


محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در نامه‌ای به مناسبت سالگرد انقلاب، دستگاه قضایی را به «زیرپا گذاشتن قوانین و ارزش‌های انسانی و الهی» و یورش به فعالان رسانه‌ای و جوانان حامی خود متهم کرد. احمدی‌نژاد نوشت: دستگاه قضایی به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است.

نامه احمدی‌نژاد در سایت «دولت بهار» منتشر شده است.

او در نامه خود می‌نویسند:

* متاسفم که دستگاه قضایی با زیر پا گذاشتن قوانین و ارزش های انسانی و الهی، با یورش به جمعی از فعالین رسانه ای و جوانان و حامیان به سوی بهار، آنان را به جرم فعالیت در فضای مجازی و استفاده از حق آزادی و اعتراض به برخی عملکردهای نادرست ، دستگیر و روانه زندان می کند.

* عده‌ای اصرار دارند به دلخواه خود افراد را در زندانهای انفرادی حبس کرده و برای دریافت اقاریر دیکته شده ، تحت فشار قرار دهند. شخصی از تهران برخلاف قانون دستور می دهد افراد انقلابی گوناگون و فعال در فضای مجازی را از استانهای مختلف و حتی بدون صدور احضاریه، به صورت ناگهانی در منزل، محل کار و یا خیابان دستگیر و به عوامل تحت امر وی در تهران تحویل نمایند.

* عده‌ای که به هر ترتیب در مراکز قدرت جا خوش کرده اند و برای تثبیت و یا ارتقاء جایگاه خود برنامه‌ریزی می کنند، ظاهراً فقط مردم انقلابی ، بنده و دوستان اینجانب را مانع تحقق آرزوهای دور و دراز خود می پندارند.

* کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می پرورانند، ظاهراً تصور می کنند که با از سر راه برداشتن ما، مسیرشان هموار می شود.

* ملت ایران انقلاب کرد تا شاهد این یکه‌تازی‌ها و زورگویی‌ها و اجحافات نباشد و بتواند آزادانه حرف خود را بزند و از حقوق خویش دفاع کند.

* انتظار این بود که دستگاه قضایی به عنوان مهم‌ترین دستگاه حکومتی، در مقام حمایت و دفاع از حق ملت، به پشتیبانی از مردم برای استیفای حقوق اساسی خود مبادرت ورزد، نه اینکه در مقابل آنها بایستد و به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شود.

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد اخیرا در کانال تلگرام خود خبر داد که در هفته‌های اخیر هشت نفر از فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد در شهرهای مختلف ایران بطور «فله‌ای» بازداشت شده‌اند که برخی از آنها با قید ضمانت آزاد شده‌اند.