ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 01.10.2017, 10:28

استمداد مادر سهیل عربی از مردم


استمداد مادر سهیل عربی از مردم: دوشنبه برای دادخواهی به مجلس می‌روم؛ تنهایم نگذارید

مادر سهیل عربی هم‌زمان با سی‌وهشتمین روز اعتصاب غذای این زندانی سیاسی-عقیدتی در زندان اوین تهران، نامه‌ای سرگشاده را خطاب به «ایرانیان آزاده» منتشر کرده و اعلام کرده ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه (۱۰ مهر-۲ اکتبر) برای «دادخواهی» به مجلس شورای اسلامی در بهارستان می‌رود.

فرنگیس مظلوم از مردم خواسته تا در این «دادخواهی»، او را همراهی کنند و فرزندش را «تنها نگذارند».

استمداد مادر سهیل عربی از مردم برای نجات جان فرزندش پس از آن صورت می‌گیرد که روز گذشته متن و صدای وصیت‌نامه‌ی این زندانی  سیاسی-عقیدتی به صورت گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. 

به دنبال انتشار این نامه، امروز شنبه (۸ مهر) یک مقام اطلاعاتی به دیدار سهیل عربی در بند هفت زندان اوین رفت و از او خواست اعتصابش را بشکند و اینکه اگر در ایام عاشورا بمیرد «برای نظام خیلی بد خواهد شد».

این در حالی است که سهیل عربی، علاوه بر افت شدید قند خون و سرگیجه، امروز با ظاهر شدن خون در ادرارش مواجه شده که نشانه‌ای دیگر از وخیم‌تر شدن وضعیت او در سی‌وهشتمین روز اعتصاب غذا است.

متن استمداد مادر سهیل عربی:

من فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی با قلبی که دیگر امیدی برای زنده ماندن و تپیدن ندارد، دست یاری و کمک به سوی شما دراز می‌کنم که صدای دادخواهی پسر بی‌گناه من از پشت میله‌های زندان باشید.

عزیزانم، برادر شما ۴ سال است به ناحق در زندان است. تنها جرم سهیل ابراز عقیده‌اش در صفحه شخصی خود و نه هیچ رسانه دیگری است.

ما مرتب از رادیوها و تلویزیون‌های ایران می‌شنویم که ملت آزادی هستیم و می‌توانیم عقیده خود را ابراز کنیم. اما پسر من ۴ سال است به جرم چند جمله ساده، توجه کنید چند جمله ساده، نه توهین و فحاشی، در زندان است.

چهار سال است تنها پسر من به هیچ جرمی محاکمه می‌شود؛ شکنجه‌اش می‌کنند؛ حکم اعدامش می‌دهند و خانواده‌اش را از این آزارها مستثنی نمی‌کنند.

سهیل نه از دیوار کسی بالا رفته؛ نه مال کسی را به ناحق گرفته؛ نه به زن و فرزند کسی، چشم ناپاک داشته؛ نه فساد و جنایتی مرتکب شده.
امروز از آزادی فرزند من با وجود عفو رهبری در پرونده‌اش جلوگیری می‌کنند و مانع رسیدن فرزندی به آغوش مادرش می‌شوند؛ مادری که با قلبی پاره‌پاره، ۴ سال است در آرزوی به آغوش کشیدن و بوییدن تن تنها پسرش است.

مانع رسیدن پدری به تنها دخترش می‌شوند که ۴ سال است حسرت نشان دادن دست‌مشق‌هایش به پدر به دلش مانده.

از همه شما عاجزانه تقاضا دارم صدای مظلومیت پسر بی‌گناه من باشید که در یک‌قدمی مرگ است.

من با سه بار سکته و قلبی که یک بار جراحی شده، دیگر امیدی به زنده ماندن ندارم و تنها آرزوی من در این دنیا این است که پیش از مرگ یک بار دیگر فرزندم را به آغوش بکشم و او را در کنار خانواده‌اش در کنار همسر و دخترش ببینم.

دستم به جایی بند نیست و تنها راهی که می‌شناسم این است که روز #دوشنبه (۱۰ مهر) ساعت ۱۰ صبح برای دادخواهی به مجلس مراجعه کنم.

تنها تقاضای من از شما مردم غیور ایران به عنوان مادری که همه چیزش را از دست داده این است که سهیل من را تنها نگذارید.