ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 01.09.2017, 7:06

واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در بندرعباس / ۱۱ کشته ۳۳ زخمی


معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس در دارب با ۴۴ کشته و زخمی خبر داد.

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۰۳:۵۸ بامداد در محور داراب -بندرعباس، قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که اولین آمبولانس پس از یک دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه احتمال دارد تعداد کشته‌شدگان این حادثه افزایش یابد، اظهار داشت: این حادثه متاسفانه منجر به کشته شدن ۱۱ نفر شد و ۳۳ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند. حال ۱۳ نفر از مصدومان وخیم است

نوری درباره مصدومان این حادثه نیز تصریح کرد: شش مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسن داراب منتقل شدند.


اسامی ۹ نفر از کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان اعلام شد

اسامی کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در داراب اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان پزشکی قانونی کشور  اسامی ۹ نفر از کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در داراب را اعلام کرد.

تا این لحظه اسامی افرادی که در این حادثه جان باخته اند عبارتند از: مهرنوش ناصری ، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی ، شیدا امانی ، شیوا مبینی ، فاطمه صادقی نسب، زهرا زرنگار، خانم فرهی به عنوان سرپرست ، حمید محبت بخش.

گفتنی است که این حادثه در ساعت ۰۳:۵۸ بامداد در محور داراب -بندرعباس، قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد و معاون عملیات سازمان اورژانس کشور اعلام کرده است که طی آن ۱۱ تن کشته و ۳۳ تن زخمی شدند.احتمال دارد تعداد کشته‌شدگان این حادثه افزایش پیدا کند.

این دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی بودند که برای شرکت در اردوی ملی فرزانگان به شیراز می‌رفتند.حال ۱۳ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.


خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عامل اصلی حادثه داراب

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٤٥ سرنشین، ۱۱تن کشته و ٣٥ تن مجروح شدند که متاسفانه ۳ تن از حادثه‌دیدگان قطع عضو شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل ٤٥ دانش آموز در شمال استان فارس ۱۱ تن جان باختند.

وی افزود: حوالی ساعت ٤:٢٦ بامداد جمعه یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٤٥ سرنشین حامل دانش آموزان دختر شهرستان های رودان و میناب که از بندرعباس به سمت شیراز در حال تردد بود، در محور داراب - بندرعباس واژگون شد.

رحمانی گفت: متاسفانه در این حادثه ١٠ تن کشته و ٣٥ تن مجروح شدند که ٢٢ تن از مجروحان سرپایی و ١٣ تن بستری شدند که ٣ تن از مجروحان بستری، قطع عضو شده‌اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: برابر گزارشات اولیه ماموران پلیس راه استان خستگی و خواب آلودگی راننده علت این حادثه ناگوار بوده است.