ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Mon, 12.06.2017, 9:06

«برادران حزب اللهی! بصیرت داشته باشید...»


در پی انتشار مطلبی از صفحه توییتر روزنامه “صبح نو” (حامی قالیباف)، یکی از حامیان احمدی‌نژاد با ارسال متن و فایل صوتی پیام آقای زرین قلم (از جانبازان حامی احمدی نژاد)، خواستار درج آن در کانال تلگرام «راهبرد» شد که در پی می آید.

متن آقای زرین قلم:

من امروز متوجه شدم متاسفانه در تشیع جنازه شهدا یک سری می گفتند “مرگ بر ضدولایت فقیه” و دکتر تو اون جمع بودند. من برای این افراد خیلی متاسفم که بصیرت ندارند.

در واقع اینکه من چند روز پیش حضوری پیش آقا بودم و صحبت که می کردیم و در آخر گفتم آقا، آقای دکتر تنهاست. گفتند که سلام ما را به آقای احمدی نژاد برسونید.

آقای احمدی نژاد برادر مومن آقاست.  کسی هست که هشت سال خدمات ارزنده ای برای این مملکت کرده که مهر تاییدش را هم خود آقا می زنه.

من نمی دونم چرا بعضی از دوستان حزب اللهی نوک پیکان را به سمت دوست گرفته اند به جای اینکه به سمت دشمن بگیرند.

برادر ای برادر حزب اللهی که امروز می گفتی “مرگ بر ضدولایت فقیه” دیگه شتر با بارش که نباید بگیم، باید بگیم نهنگ رو با اقیانوسش دارند می برند، اونوقت شما نوک پیکان را به سمت دکتر گرفتید ؟

این خیلی باعث تاسفه، من از شما برادران حزب اللهی درخواست می کنم که بصیرت داشته باشید و پشتیبانی از ولایت بکنید و بدانید چه کسی دوست ولایت هست و چه کسی دشمن ولایت.

والسلام علیکم و رحمه الله