ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Fri, 09.06.2017, 17:12

روحانی: اقدام تروریستی تهران در واقع انتقام از دموکراسی است


رییس جمهوری با بیان این که اقدام تروریستی تهران در واقع انتقام از دموکراسی است گفت: همواره وقتی ملت ایران پیروزی بزرگی به دست می آورد بدخواهان به دنبال این هستند که ضربه ای به مردم و کشور وارد کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، حسن روحانی در حاشیه مراسم بدرقه پیکرهای قربانیان حادثه اخیر تروریستی تهران در مجلس، در گفت وگوی تلویزیونی گفت: حضور مردم در یک مشارکت فوق العاده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، همه بدخواهان ما را به اعجاب واداشت و دوستان ما را در سراسر جهان خوشحال کرد.

رئیس جمهور افزود: این اقدام تروریستی در واقع انتقام از دموکراسی است.

وی گفت: در منطقه، چه آنهایی که حامی تروریسم هستند و در زندگی سیاسی شان دموکراسی ندیده اند و چه آنهایی که تروریست هستند، از دموکراسی تحت عنوان ‘دموقراتی طاغوت’ و تحت عنوان ‘طاغوت’ یاد می کنند و با دموکراسی مخالفند.

روحانی افزود: چون دموکراسی اساس فکری تروریست ها را از بین می برد و نشان می دهد خشونت راه حل نیست، زور راه حل نیست، راه حل رأی مردم است، انتخابات و صندوق انتخابات به مبنای فکری خشونت طلبان و تروریست ها ضربه کاری زده است و همه حامیان آنها دنبال انتقام بودند، غافل از آنکه مردم ایران، مردمی مقاوم هستند و از این حوادث در زندگی خودشان فراوان دیده اند.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران از سال ۵۷ و از ۲۲ بهمن ماه تا امروز حوادث اینچنینی فراوانی دیده اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری صدا و سیما، روحانی افزود: مردم راه خودشان را برای دستیابی به اهداف ملی، انسجام ملی و وحدت ملی ادامه خواهند داد و بی تردید ملت ایران، ملتی موفق خواهد بود.