ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 09.05.2017, 21:22

لیلا ارشد: همواره رویکرد انسان‌دوستانه و اصلاح‌طلبانه داشته‌ام


لیلا ارشد فعال مدنی، در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد گفت:

شهر تهران حتی در کالبد خویش نیز تعداد زیادی فضاهای بی‌دفاع شهری را در خود جای داده که این فضاها به خودی خود برای زنان و کودکان و حتی سالمندان و معلولان ایجاد ناامنی کرده است. مجموعه این شرایط تهران را به شهری نامطلوب برای زندگی تبدیل کرده است.

یکی از اهداف من برای ورود به شورا ایجاد ارتباط بین نهادهای مدنی متخصص و شورای شهر است که حاصل این ارتباط مسلما می‌تواند به بهبود وضعیت اجتماعی شهر تهران منجر شود.

اینکه نهادهای مدنی و نهادهای سیاسی بتوانند ارتباط شفاف و دقیقی برای دستیابی به اهداف مشترک داشته باشند تا کنون شاید به درستی مورد تدقیق قرار نگرفته است.

صرف‌نظر از شخصیت حرفه‌ای همواره درطول زندگی‌ام از دیدگاه‌های سیاسی اصلاح‌طلبانه و برابری‌خواهانه و عدالت‌جویانه حمایت کرده‌ام.

گرچه به خاطر اقتضائات حرفه‌ای‌ام به عنوان چهره‌ای سیاسی شناخته‌شده نیستم اما همواره رویکردی انسان‌دوستانه و اصلاح‌طلبانه داشتم.

همه ما می‌دانیم که برای ایجاد عدالت در دسترسی مردم به امکانات مورد نیاز در گرو نگاه‌های منصفانه و به دور از سیاست‌های پوپولیستی است و من همواره تلاش کرده‌ام تا با نقد روش‌های پوپولیستی مردم را به سوی افکار اصلاح‌طلبانه سوق دهم.