ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 18.04.2017, 10:52

کاخ سفید در حال بررسی تحریم طرف‌های اقتصادی سپاه پاسداران


یک نشریه آمریکایی از بررسی گزینه تشدید تحریم‌ها علیه ایران توسط کاخ سفید خبر داد.

به گزارش عصرایران، نشریه آمریکایی “فارین پالیسی” دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه، اعلام کرد که کاخ سفید در حال بررسی تشدید تحریم‌ها علیه ایران و همچنین بررسی روند اجرای توافق هسته‌ای (برجام) برای سخت‌تر کردن آن است.

این مجله به نقل از یک “مقام مطلع” در کاخ سفید آورده است که کابینه ترامپ به وضع تحریم‌های شدیدتر همراه با حفظ تحریم‌های کنونی تمایل دارد.

این مقام آمریکایی گفته است که یکی از گزینه‌های مطرح در کاخ سفید گسترش تحریم‌ها علیه ایران است تا جایی که شامل همه بخش هایی بشود که با سپاه پاسداران ارتباط اقتصادی داشته باشند.

به گزارش فارین پالیسی رئیس جمهور ترامپ تا کنون تصمیم قطعی در این باره نگرفته است اما این مقام آگاه از وضع تحریم‌های جدید علیه ایران در آینده نزدیک خبر داده است.

مجله فارین پالیسی در ادامه این گزارش تحلیلی نیز از خطر تشدید تحریم‌ها علیه ایران خبر داد و نوشت که گسترش تحریم‌ها علیه ایران برای آمریکا، ایران و خاورمیانه بسیار خطرناک است و یکی از خطرها احتمال عقب‌نشینی ایران از برجام است.

دونالد ترامپ پیش از انتخاب شدن به سمت ریاست ایالات متحده آمریکا و در سخنرانی‌های انتخاباتی خود لغو برجام بعد از پیروزی در انتخابات را وعده داده بود.