ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 12.04.2017, 6:41

شورای عالی اصلاح‌طلبان متخصصان را به شورای شهر معرفی خواهد کرد


یک عضو شورای عالی انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به کارگروه‌ها و شاخصه‌های تعیین شده توسط شورای عالی، می‌توان انتظار داشت که بر اساس خرد جمعی و رای نخبگان انتخابات خوبی در پیش خواهیم داشت.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با فعالیت شورای عالی انتخاباتی سیاسیتگذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری طبق آیین نامه ای که به تصویب اکثر اعضا رسیده است و با توجه به فعالیت کارگروهی که توسط همین شورا مشخص شده ، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اولین بار به جز سوابق اجرایی، سابقه فعالیت افراد در بخش‌های خصوصی را هم مد نظر قرار داده ایم ، از سوی دیگر سوابق علمی و پژوهشی ، سوابق فعالیت در عرصه اصلاح‌طلبی و همچنین آشنایی آن‌ها با امور شهری بویژه شهر تهران که با مسائل پیچیده و مهمی چون زیست محیطی و ترافیک روبه‌رو است را نیز در نظر خواهیم گرفت.

میرلوحی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: با توجه به کارگروه‌ها و شاخصه‌های تعیین شده توسط شورای عالی، می‌توان انتظار داشت که بر اساس خرد جمعی و رای نخبگان انتخابات خوبی در پیش خواهیم داشت.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از نخبگان شهری برای مدیریت امور شهر نیز گفت: خوشبختانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که از نعمت فراوانی نخبگان بهرمند هستیم. به طور مثال در ده میلیون جمعیت تهران هزاران نفر صاحب نظر زندگی می‌کنند که می توانند به توسعه این شهر و در نهایت به توسعه این کشور کمک کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تصریح کرد: تاکیدمان بر این است که با برنامه در انتخابات شورای شهر شرکت کنیم ؛ چرا که با یک برنامه منسجم و کارآمد می‌توانیم مقابل رقبا به پیروزی برسیم. اولویت اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها در چارچوب نظرات شورای عالی قرار می‌گیرد و این شورا از نظر و توانمندی  همه کسانی که نسبت به این حوزه احساس تکلیف می‌کنند استفاده خواهد کرد.