ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 15.03.2017, 9:48

اعزام تعدادی از نمایندگان به سفر زیارتی از سوی شهرداری


قاسم میرزایی نیکو ، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

به هر حال باتوجه به رایی که نمایندگان در جلسه علنی مجلس دادند، ۹۰ نفر از نمایندگان هنوز درباره این مسئله سوالاتی دارند و قانع نشده‌اند و بنابر این تحقیق و تفحص از شهرداری تهران همچنان پایدار است.

به هر حال ما در همین مدت نیز باوجود آن‌که کمترین همکاری از سوی شهرداری تهران صورت نگرفت و از ارائه پاسخ و اطلاعات دقیق به سوالات و مطالبات متقاضیان سر باز زد، اما اطلاعات و مستندات فراوانی در اختیار داریم.

بر این اساس قصد داریم اطلاعات و مستندات خود درباره تخلفات گسترده شهرداری تهران را در اختیار مطبوعات و رسانه‌ها قرار داده و از این طریق لااقل حرف‌مان را به گوش مردم برسانیم و به گوشه‌ای از مطالبات افکار عمومی پاسخگو باشیم.

متاسفانه با لابی گسترده و غیرمعمولی که طی روزهای اخیر ازسوی شهرداری تهران صورت گرفت، امروز این طرح تحقیق و تفحص به تصویب نرسید.

ازجمله موارد تخلفاتی که در این راستا صورت گرفته این است که مطلع هستیم شهرداری تهران تعدادی از نمایندگان را به سفر زیارتی کربلا اعزام کرده و همینطور یکی از نزدیکان نسبی یکی از اعضای کمیسیون عمران نیز مبلغ هنگفتی تراکم دریافت کرده است و البته موارد دیگری از این تخلفات نیز صورت گرفته که در آینده نزدیک در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.