ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 14.03.2017, 22:45

سرکنسول ایران در استانبول ادعای خبرنگار میزان را تکذیب کرد


بختیار اسدزاده سرکنسول ایران در استانبول در گفتگو با خبرنگار صدا و سيمای این کشور در آنكارا، طرح ادعاهای یکی از خبرگزاری‌های ایران در مورد شرایط امنیتی ترکیه را تکذیب و بیان داشت که طرح چنین ادعاهایی به نقل از وی مصداق بارز بی اخلاقی رسانه است.

وي تصريح كرد: همچون گذشته براي اجراي پروتكل تشريفات در بخش VIPفرودگاه استانبول مشغول صحبت با ميهاماني بوده كه عازم ژنو ميشدند كه گويا خبرنگار ميزان در اقدامی غير اخلاقی اقدام به ضبط اين گفتگو می كند.

اسدزاده با بيان اين نكته كه در جريان ضبط اين گفتگو نبوده، گفت: به او اجازه ندادم سخنانم را منتشر كند و از وی خواستم از انتشار تمامی مطالب خودداري كند كه در اقدامی غير اخلاقی اين اتفاق رخ نداده.

سركنسول ايران در استانبول با متهم ساختن خبرنگار میزان به بی اخلاقی و با بيان اينكه روابط ايران و تركيه همواره رو به گسترش و مبتني بر حسن همجواری است، گفت : اراده دو كشور بر توسعه همه جانبه روابط اقتصادي بازرگانی تجاری سياسی و گردشگری است و مقامات عاليرتبه دو كشور بر اين مساله تاكيد ميكنند.

خبرگزاری میزان ایران روز شنبه ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) با انتشار سخنانی منصوب به سرکنسول ایران در استانبول، ادعاهایی واهی علیه ترکیه را مطرح کرده بود.