ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Tue, 14.02.2017, 14:58

زندگی ۵ میلیون نفر در خوزستان فلج شده است


نماینده اهواز گفت: مشکلات زیست محیطی در جنوب خوزستان و اهواز بیداد می‌کند و زندگی مردم را فلج کرده و مسئولین نیز توجهی به آن ندارند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد کاظم‌نسب طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وضعیت مردم خوزستان، گفت: آقای روحانی گرچه فریاد و تذکرات ما برای مردم و رسانه ها ملال آور شده و در انتظار کردار دلیرانه هستند ولی باز هم فریاد می زنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز خوزستان درگیر بحران فراگیر زیست محیطی شده که در کنار بی‌تدبیری ها و بی‌برنامگی‌های وزارت نیرو، مردم صبور و مقاوم اهواز و سایر شهرها را به ستوه آورده  و عرصه زندگی برای آنان تنگ شده است به طوری که در روزهای 8 و 9 بهمن ماه و 23 و  24 همین ماه آب، برق ، گاز و تلفن به مدت 48 ساعت در اهواز و 11 شهر دیگر قطع شد و زندگی حدود 5 میلیون نفر فلج گردید و متأسفانه تا امروز این شرایط بحرانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور آیا این پاداش و ادای دین استانی است که عایدات آن تریلیون‌ها تومان و میلیاردها دلار برای اقتصاد کشور است و روزانه بیش از 2 میلیون تن بشکه نفت تولید می‌شود. آقای روحانی امروز آنچه را که بر مردم خوزستان می‌گذرد معلول تداوم اجرای طرح‌های ظالمانه انتقال آب کارون و کرخه و استمرار سیاست‌های شکست خورده سدسازی و مرگ تالاب های هورالعظیم و شادگان است و مردم فهیم و صبور اهواز دیروز در یک تجمع مدنی خواستار اجرای سریع موارد مربوطه و برکناری مدیران ناکارآمد شدند.

کاظمی نسب تصریح کرد: امیدوارم صدا و پیام مردم اهواز را دریابید و مشکل را تدبیر کنید. در پایان باید از مردم شریف و غیور خوزستان به خاطر تأمل این همه بی‌مهری که به ساحت آنها شده عذرخواهی کنم.