ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Thu, 21.02.2013, 19:46

دیدار خاتمی با فرزندان موسوی


سیدمحمد خاتمی و همسرش سه شنبه شب با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کردند.

به گزارش کلمه، خاتمی در این دیدار چند ساعته، پس از شنیدن گزارش حوادث هفته گذشته از زبان دختران موسوی و رهنورد، ضمن اظهار تأسف از برخوردهای صورت گرفته از آنان دلجویی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر این نوع رفتارها متوقف و کارها با درایت و رعایت قانون و اخلاق در همه حال، انجام شود.

خاتمی حدود دو ماه پیش برای دیدن دختران موسوی به منزل یکی از آنها رفته بود. وی همچنین پس از آنکه ماموران دادستانی هفته پیش منزل زهرا و نرگس موسوی را بازرسی کرده و آنها را برای بازجویی با خود برده بودند با آنها تلفنی گفتگو و از آنان دلجویی کرده بود.

سیدمحمد خاتمی در این دیدار با ابراز تاسف از ادامۀ حصر موسوی و همسرش از صبر و پایداری دختران آنها و نیز خانواده هایشان تجلیل و اظهار امیدواری کرد که این حصر هرچه زودتر برداشته شده و امکان ارتباط آزاد آنها با خانواده و مردم برقرار شود.

در ادامه این دیدار خاتمی با تحلیل شرایط جاری کشور گفت ما می توانیم از ظلم ها و تهمت هایی که به ما روا داشتند بگذریم اما نگرانی از آینده ایران قابل چشم پوشی نیست. ما نگران ایرانیم.

خاتمی با ابراز امیدواری برای آزادی زندانیان سیاسی و پایان حصرها و حبس ها از دختران میرحسین و رهنورد خواست که در صورت به وجود آمدن امکان ملاقات، سلام وی را به آنان برسانند.