ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Wed, 11.10.2006, 12:44

سخنگوی "حزب الله ايران" از آغاز به كار خبرگزاری اين تشكل از روز چهارشنبه خبر داد.


ايرنا: "مجتبی بيگدلی" سخنگوی "حزب الله ايران" از آغاز به كار خبرگزاری اين تشكل از روز چهارشنبه خبر داد.
بيگدلی در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا، اظهار داشت : حزب الله برای انتشار اخبار و ديدگاه‌های خود، فعال كردن بخش رسانه‌ای‌اش را از سال گذشته در دستور كار قرار داد.
وی ادامه داد: اوايل سال جاری روزنامه "حزب الله" انتشار آزمايشی خود را آغاز كرد كه اكنون به صورت منظم در سراسر كشور توزيع می‌شود.
سخنگوی حزب الله ايران افزود: سايت خبری حزب الله نيز، از اواخر سال گذشته كار خود را شروع كرد و اين سايت از روز چهارشنبه تحت عنوان خبرگزاری فعاليت می‌كند.
وی اعلام كرد كه خبرگزاری مذكور علاوه بر انعكاس اخبار رسمی "حزب الله" افكار عمومی را در جريان آخرين تحولات سياسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی روز ايران و جهان قرار خواهد داد.
از بيگدلی در خصوص شبكه ماهواره‌ای "خيبر" سئوال شد، كه او پاسخ داد:
فعاليت‌های رسانه‌ای حزب الله ايران با اولويت و بر اساس يك جدول پی‌گيری می شود.
سخنگوی حزب الله ايران گفت كه در گام نخست و بر اساس جدول برنامه‌ها، روزنامه حزب الله (ارگان) منتشر شد و در مرحله بعد، خبرگزاری حزب الله با كادری مجرب و در مكانی بسيار مناسب در شهر تهران فعال شد.
وی خاطر نشان كرد: تاسيس شبكه خيبر از ديگر اولويت‌های ماست و اقدامات اوليه برای راه اندازی آن انجام شده و قطعا در زمان مناسب برنامه‌های اين شبكه با اولويت اروپای مركزی و آمريكای شمالی و خاور ميانه پخش خواهد شد.
بيگدلی علت تاخير در اين كار را نفوذ لابی‌های صهيونيستی در مراكزی كه فضا در اختيار شبكه‌های ماهواره‌ای قرار می‌دهند، عنوان كرد و اظهار داشت:
صهيونيست‌ها تلاش كردند مانع از انعقاد قرارداد ما با شبكه‌های ماهواره ای شوند، اما شبكه تلويزيونی حزب الله در آينده نزديك با رفع اين مشكل فعال می شود.