پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sat, 27.11.2021, 16:04

یگان ویژه ناجا بازداشت ۶۷ نفر در اعتراض‌های اصفهان را تایید کرد

فرمانده یگان‌ ویژه پلیس اصفهان گفته ۶۷ نفر از معترضان دیروز شناسایی و بازداشت شده‌اند.  او با «اغتشاشگر» خواندن معترضان اصفهان به رسانه‌های ایران گفته: «تعداد اغتشاشگران در ناآرامی‌های اصفهان حدود ۲ تا ۳ هزار نفر بود که با سنگ و چاقو و آتش‎زدن چادر کشاورزان، مردم را سپر خود کردند. نیروهای اطلاعاتی ما تا این لحظه ۶۷ از عوامل اصلی ناآرامی را دستگیر کرده‌اند.»

محمدرضا میرحیدری، فرمانده پلیس اصفهان، گفته: «با درایت همکاران و بسیجیان با کمترین هزینه برای نظام و مردم این عملیات مدیریت شد اما تعدادی از همکاران ما مجروح شدند و تعدادی هم جراحات سطحی داشتند همچنین تعدادی از مردم هم جراحاتی داشتند.»

سلطانیان، سخن‌گوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به خبرگزاری مهر گفته: حال دو نفر از مصدومان اعتراضات دیروز اصفهان مناسب نیست اما تاکنون فوتی گزارش نشده است. او گفته از «دادن آمار مصدومان حوادث دیروز در شهر اصفهان معذوریم... بسیاری از این مصدومان سرپایی درمان و مرخص شدند... بقیه هم که بستری‌اند حال‌شان خوب است.

البته این مقام دولتی که از دادن آمار مصدومان معذور است، در عین حال افزوده است: «تلاش می‌کنیم آمار دقیق و به هنگام مصدومان را بزودی برای جلب اعتماد مردم ارائه کنیم تا موج سواری رسانه‌های معاند کم‌تر اتفاق افتد.»

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین همین امروز گفته است: «بر اساس آخرین گزارش‌ها، همه مجروحان از جمله نیرو‌های انتظامی، امنیتی و معترضان با آسیب‌های سطحی ترخیص شده‌اند و ۱۹ نفر در بخش‌های چشم پزشکی مراکز درمانی بستری هستند.»



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024