پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sat, 03.12.2022, 22:35

عوامل نفوذی برای تخریب مولوی عبدالحمید لو رفتند

دفتر مولوی عبدالحمید، امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که عده‌ای در نمازجمعه ۱۱ آذر زاهدان و در جریان خبطه‌های آقای عبدالحمید، «با اهدافی سوء، پرچم مربوط به برخی گروه‌های جدایی‌طلب»‌ را در دست گرفته سپس عکس آن را پخش نموده‌اند.

دفتر مولوی عبدالحمید، افرادی را که پرچم گروه‌های تجزیه‌طلب را در دست گرفته‌ بودند، «عوامل نفوذی» خوانده است.

در بولتن محرمانه خبرگزاری فارس که به دست گروه هکری «بلک ریوارد» افتاده، آمده بود که علی خامنه‌ای خواستار تخریب و بی‌اعتبار سازی  امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان شده است.

در بیانیه دفتر عبدالحمید گفته شده: «یکی از افراد نفوذی با برنامه‌ریزی قبلی و با اهدافی سوء، پرچم مربوط به برخی گروه‌های جدایی‌طلب را در حین خطبۀ جمعه به دست گرفته و عکس آن را پخش نموده است؛ ستاد انتظامات مسجد مکی پس از مشاهدۀ آن فورا وارد عمل شده و پرچم را جمع‌آوری کرده است.»

در ادامه بیانیه دفتر آقای عبدالحمید آمده است:

«همچنین، برخی از نیروهای نفوذی که اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکن و تخریب اموال عمومی و خصوصی می‌کرده‌اند، رصد و شناسایی شده‌اند. این افراد از سوی مراکز و مجموعه‌های معلوم‌الحال اجیر و ساماندهی شده‌اند که اکنون با پخش همان تصاویر در حال تبلیغات سوء و تخریب هستند.

ضمن تأکید بر اینکه مردم استان سیستان‌وبلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده می‌شود اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، با آنها برخورد خواهد شد.

ناگفته نماند شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه همچون گذشته بر تأمین و حفظ حقوق آحاد ملت ایران از هر دین و آئین و مذهبی که باشند، تأکید کرده‌اند و معترضین را از تخریب اموال عمومی و خصوصی و ناسزاگویی و توهین برحذر داشته‌اند.»



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024