جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Wed, 05.10.2022, 14:26

کرملین: شهرک‌هایی که عقب‌نشینی کرده‌ایم پس می‌گیریم

​​​​​​​دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در جمع خبرنگاران اعلام کرد: شهرک‌ها در اوکراین که ارتش روسیه از خارج شده، پس گرفته خواهد شد.

به گزارش آناتولی، وی اظهار داشت: ولادیمیر پوتین قوانین مربوط به الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خیرسون و زاپوریژیا به روسیه را امضا کرد، کشور ما از بعد حقوقی رشد کرده و این بسیار مهم است.

وی درباره خروج ارتش روسیه از برخی شهرک‌های این مناطق، گفت: در اینجا هیچ تناقضی وجود ندارد. این سرزمین‌ها برای همیشه با روسیه خواهد بود. این شهرک‌ها پس گرفته خواهند شد.

پسکوف با اشاره به ادعاهایی مبنی بر اینکه پوتین “در مورد تغییر وضعیت یک عملیات ویژه نظامی سخنرانی خواهد کرد”، ابراز داشت: هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و این ادعاها دروغ است.

وی با اشاره به انفجار در خطوط لوله گاز طبیعی نورد استریم 1 و نورد استریم 2 گفت: روسیه باید در روند بررسی این حادثه حضور داشته باشد.

پسکوف درباره احتمال حمله اوکراین به کریمه با سلاح هیمارس که آمریکا در اختیار این کشور قرار داده، اذعان داشت: این گونه گمانه‌زنی‌ها نشانه دخالت غیرمستقیم و مستقیم ایالات متحده در این مورد این مسئله است. این وضعیت بسیار خطرناکی را ایجاد می‌کند.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024