جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Tue, 27.09.2022, 14:00

منزل منتسب به علی کریمی شبانه «پلمب» و «فک پلمب» شد

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که دادستانی لواسانات در شمال شرق تهران، شامگاه دوشنبه با مسدود کردن درب ورودی و «پلمب» ویلای منتسب به علی کریمی در لواسان دسترسی به آن را محدود کرد.

دادستانی لواسانات با قرار دادن بلوکی سیمانی در ورودی این ساختمان اطلاعیه‌ای نیز بر آن نصب کرد با این مضمون که «بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.»

این درحالی است که ساعاتی پس از «پلمب شدن» این ملک، بنرها و بلوک‌های سیمانی از مقابل این ویلای مسکونی جمع‌آوری شدند.

صبح روز سه‌شنبه تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد تعدادی از ماموران شهرداری با جرثقیل مشغول برداشتن بلوک‌های سیمانی از مقابل این بنا هستند.

این اتفاق در حالی روی می‌دهد که حمید رسایی، فعال سیاسی اصولگرا و روحانی تندرو نیز در یک مصاحبه با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت و جهت دهی به اعتراضات اخیر در کشور، خواستار توقیف امول او شده بود.

علی کریمی نیز در واکنش به این طومار و توقیف اموالش توسط نهادهای دولتی، با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت: «عمری با جون کندن یه خانه درست کردیم، نمیدونستم خاری میشه توی چشمتون، اگه تونستین بگیرین! فدای سر مردمم.»

روز دوشبنه نیز محسنی اژه‌ای، چهره‌های معروف ایرانی داخل کشور و هنرمندانی که از اعتراضات دفاع کرده‌اند و نسبت به سرکوب شهروندان اعتراض کرده‌اند را به مصادره دارائی‌هایشان تهدید کرد.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به چهره‌های با عنوان «کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند» آنها را تهدید کرد که «به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.»

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی روز دوشنبه در بخش دیگری از سخنانش خطاب به سلبریتی‌ها هشدار داد که «همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند.»



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024