پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Wed, 17.08.2022, 10:13

حمایت تمام‌قد رسول خادم از علی کریمی

رسول خادم قهرمان سابق کشتی جهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود ماجرای کمک دو میلیارد تومانی علی کریمی برای خرید تبلت جهت تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را بازگو کرد.

وقتی علی کریمی «دو میلیارد» تومان برای تحصیل کودکان محروم هزینه کرد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی «علی کریمی» در ایام ماه محرم بازخوردهای زیادی در فضای رسانه‌ای و حتی عمومی جامعه به همراه داشت. حتی این اقدام موجب شد تا بنرهای تبلیغاتی یک شرکت که عکس کاپیتان سابق سرخ‌های پایتخت بر روی آنها بود از سطح شهر تهران جمع‌آوری شود.

این واکنش‌ها تا جایی پیش رفت که یکی از واعظان دینی با حمله به این استوری علی کریمی و به نوعی بخشی از فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها را مورد خطاب داد. البته از سوی دیگر علی کریمی نیز با انتشار یک پست بر آتش این دعوا افزود و حتی از روحانی مذکور خواست تا در یک چالش مجازی نظرات مردم درباره وی و خودش را جویا شوند.

در همین رابطه رسول خادم قهرمان سابق المپیک و پیشکسوت برجسته کشتی جهان با انتشار یک پیشت در صفحه اینستاگرامی خود(قمارباز) یک نمونه از کارهای خیر علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه بایرن مونیخ را رسانه‌ای کرد.

خادم در این پست نوشت: «در دوران اوج‌ گیری کرونا که دانش اموزان مدرسه نمیرفتند و مجبور به استفاده از “سامانه شاد” شدند، بسیاری از دانش آموزان روستانشین و مناطق حاشیه نشین شهرها، بدلیل محرومیت مالی، امکان تهیه گوشی تلفن و یا تبلت را برای استفاده از سامانه شاد نداشتند. وقتی در روستاها و حاشیه شهرها به سراغ این قشر از دانش آموزان میرفتی، یاس و سرخوردگی عجیبی بر شرایط روانی این کودکان و نوجوانان دانش آموز که بدلیل تنگنای مالی امکان خرید گوشی و تبلت را نداشتند، حاکم بود. یکی از مردانی که قدم پیش گذاشت و مبلغی حدود دو میلیارد تومان را برای خرید تبلت اختصاص داد، قهرمان ملی فوتبال ایران علی کریمی عزیز بود.

خادم افزود: در حالیکه خیلی از سازمانهای مسئول این مشکل جدی دانش آموزان را حتا جزئی از الویتهای برنامه ای شان قرار نداده بودند …، بگذریم. در میانِ ما مردم‌، قهرمانان ملی که در رشته های ورزشی مختلف نسبت به دردهای مردمشان در حد توانشان احساس مسئولیت میکنند ، فراموش نخواهند شد.

خادم در پایان تأکید کرد: برخی بداخلاقی ها ، بدکلامی ها و تلاش برای تخریبها چه کوشش بیهوده ای است …»

خادم در این پست اینستاگرامی در صفحه مجازی خود که با نام «قمارباز» فعالیت دارد؛ از دو هشتگ «قهرمان_ملی_مسئولیت_اجتماعی» و «علی_کریمی» نیز استفاده کرده است.

پیشینه خبر:

پس از آنکه یک فرد روحانی علی کریمی را به دلیل اظهارنظر منتقدانه در خصوص نذورات محرم بی‌شرف خوانده بود، ستاره سابق فوتبال آسیا  واکنش تندی نشان داد.

به نوشته انصاف‌نیوز، روز گذشته توهین عجیب و تند یک روحانی در هنگام خطابه، علیه علی کریمی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد علی کریمی به واسطه یک پست به این موضوع واکنش نشان داده است. در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد:

«میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است: «دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»

علی کریمی سالهاست که به واکنش ها و اظهارنظرهای تند و تیز سیاسی و اجتماعی شهره است که گاها برای او مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024